The Sausage Machine

juni 17, 2010

Transmediaprentenboek. Dat is leuk, oma.

Filed under: Uncategorized — janien @ 9:24 am
Tags: , ,

! In de titel citeer ik één van mijn kleinzoontjes in reactie op het vele mooie in de wereld, dit iPhone Book (nog) niet inbegrepen. Het i-prentenboek past in de context van mijn vorige (oude) post, noem het een illustratieve update via Ewan McIntosh. [Tot daar history, of ik raak hier eens te meer verstrengeld in een woordensurplus … Leer ik het dan NOOIT, Elke!] Ewans post van 16 juni 2010 deed direct een belletje rinkelen: dit iPhoneprentenboek had ik eerder gezien! Op OVM, natuurlijk! OVM: altijd bij de tijd, of op de tijd vooruit

Sinds 13 april 2010 zagen we Alice in het nog onontgonnen wonderland van de iPad overal al opduiken … , maar naast de wondermooie papieren Thé Tjong Khing wilde ik voor de gelegenheid toch graag ook nog die andere leuke leestoekomstmuziek ‘tonen’. Ter ere van de lezers van morgen.

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed voor reacties op dit bericht. TrackBack URI

Geef een reactie

Theme: Rubric. Get a free blog at WordPress.com

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 493 andere volgers

