The Sausage Machine

januari 16, 2007

De 160's van 6 aso

Filed under: Uncategorized — janien @ 8:08 pm

Een tekstje van 160.

Nog 135 tekens te gaan.

Op de site van Sofie Cerutti,

die dit uit verveling heeft uitgevonden.

Vervelend is het zeker niet.

Bedankt Sofie!x

Tim De Lobelle 6 MTWE 

Nummer 2 komt er aan.

In opdracht van mevrouw Benaets.

Dan doen we dat maar, hé!

Ik krijg dat hier niet vol,

maar nu lukt het wel

met een beetje gezever. Tof hé!

Tim De Lobelle 6MTWE 

Dan nu een gedicht.

Met pretoogjes op zijn gezicht,

Zijn oogjes bijna dicht,

Kwam hij voorbij in een flits.

Op de nieuwe fiets.

Zijn haren in de wind. 

Fietsende kind. 

Rutger Gaumann 6MTWE

EXTRA Bekijk en beluister op Rutger’s blog ook een videobewerking van dit gedicht! http://ruttietje.bravejournal.com

Eerst de teen en dan de hiel?

Of Eerst de hiel en dan de teen?

En hoe gaat het verder?

Volgt dan de enkel en de knie?

Of het hele lichaam?

En hoe dan verder zwemmen?  Rutger Gaumann 6MTWEEXTRA Bekijk en beluister op Rutger’s blog ook een videobewerking van dit gedicht! http://ruttietje.bravejournal.com 

Jij bent mijn ster in de nacht,
een lichtpunt in mijn leven
zo teder en zacht.
Een vallende ster is maar voor heel even,
hopelijk ben jij er heel mijn leven!
Joy Gysen 6MTWE
 

Mijn kristallen danseresje
Langzaam danst ze in het maanlicht
haar bewegingen zijn sierlijk.
Maar plots…
valt ze als een steentje en breekt in duizend stukjes.
Joy Gysen 6MTWE

1 omdat je er één uit duizend bent!
2 omdat we altijd alles samen doen…
3 omdat je me van alle anderen 3x beter kent,
Ivy meid, thnx dat je er altijd voor me bent!
Izabela Kesina  6MTWE


 


De B v/d Blik in je ogen
De W van Wandelingen aan het strand
De D van weten dat ik alles met je Deel
De H van ik Hou van je,
geen klein beetje, maar erg veel!

Izabela Kesina 6MTWE 

Wat doen wij hier eigenlijk nog

op school, terwijl we morgen

allemaal dood kunnen zijn

ten gevolge van terroristische aanslagen?

Het doel van het leven, jaja…


Glenn Van Dueren 6EMT                                  (157?)
 


 


Zeggen dat je van me houdt

is niet wat ik wil horen.

Het is niet dat ik het niet wil horen,

maar het zou beter zijn dat je me

laat zien dat je van me houdt. xxxx

Glenn Van Dueren 6EMT                                 (158?) 

 

Online Soma

3 reacties »

  1. Als ik eraan terug denk krijg ik een onbegrijpelijk gevoel

    Het gaat snel maar soms toch niet snel genoeg

    Afvragend wat het brengt tel ik af tot die laatste dag

    Sofie Schelfhaut 6EMT

    Reactie door Sofie — januari 17, 2007 @ 8:39 pm | Beantwoorden

  2. ik heb plat gelegen van het lachen met rutger zijn filmkes… kijkt hij toevallig naar één rond 8u savonds? :p

    Reactie door timdl — januari 17, 2007 @ 10:15 pm | Beantwoorden

  3. Dag mevrouw! het is in deze 160 dat er 1 woordje ontbreekt:
    1 omdat je er één uit duizend bent!
    2 omdat we altijd alles samen doen…
    3 omdat je me van alle anderen 3x beter kent,
    lvy meid, thnx dat je er altijd voor me bent!

    die “lvy” is weggevallen…
    groetjes

    Reactie door Izabela — januari 18, 2007 @ 5:49 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

