The Sausage Machine

januari 16, 2007

Gedicht ontvangen (2)

Filed under: Uncategorized — janien @ 8:17 am

Hier de eerste post van dinsdag 16 januari 2007! Ik lees, wij lezen in verwondering en bewondering voor de dichter die in jou is ontwaakt…

De stad grijs
de paden druk
stemmen rond mijn hoofd
de banken zijn stuk
de zon schijnt tussen de gebouwen door
de muren zijn kil
stad aan de stroom

dat ik wonen wil

Johan Deceuninck 5Ha                                                          (163?)

 

De vreugde was weer aanwezig op het feest,heus.

Zo ook de witte dansende clown

die zijn tanden bloot lachte

toen hij de liters alcool zag passeren.

Gevolg: rode neus

Nathalie Scheppers 5 Ha                                                        (162?)    

 

Liefde is gezellig bij men schatje zyn
een rustig filmavondje, das toch fyn
kwou dak vo altyd by men venteke kon zyn
by hem ben ik zo gelukkig, en heb nooit pyn

Kim De Beuckelaer 5 Ha                                                 


 

Met gel in mijn haar

kwam het voor mekaar.

Ze ontdooide in mijn armen

en kon zich aan mijn hart verwarmen.

Nu zijn we twee jaar later

en doe ik mijn haar met wat water.

René Simonis 6 H en 6 BI                                                     (163?)                                                                                            

3 reacties »

  1. het gedicht van Réne simonis is ook een heel goed gevonden gedicht het is ook grappig alleen spijtig dat hij zich niet aan de regels hield en 3 tekens te veel gebruikte

    Reactie door evelyn eeckelaert — januari 17, 2007 @ 6:29 pm | Beantwoorden

  2. Ja op zich wel grappig🙂
    Buiten beschouwing gelaten dat het een 163 is :p
    Da kan je misschien oplossen door die mijn in m’n te veranderen en die punt achter mekaar weg te doen hé :p
    Of mss door i.p.v. wat water gewoon water te zeggen.

    Reactie door Sven Wassenaar — januari 17, 2007 @ 7:30 pm | Beantwoorden

  3. Ja die met de gel is best wel grappig . Je ziet maar hoe een wonderen gel kan verrichten hé , jammer dat het niet alles oplost😉

    Reactie door Christophe van den Boom — januari 17, 2007 @ 8:33 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.