The Sausage Machine

januari 16, 2007

Gedicht ontvangen (3)

Filed under: Uncategorized — janien @ 7:26 pm

Aan 6H en 6BI

Leuk dat jullie aan het dichten gingen… Succes!

 

 

ik heb een gat in mijn schoen
wat moet ik nu doen?
ze lopen vol met water
ik heb nieuwe nodig besef ik wat later
heb weer geen geld
dat wordt werken op het veld

 

Witze Van Landeghem 6H en 6BI 

 

 

Glazen zijn onze specialiteit.
Dit wordt goed begeleid.
Airbrush geeft een mooi effect.
Zonder één glas lekt.
Het bakken doen we in de oven.
Dit wil niemand geloven

 

Frederik Roes 6H en 6BI                                                                  (164?)

 

 

 

Op de vaso is er heel vaak een feest!!!
Dat weet iedereen die er al is geweest.
Ons amuseren is ons grootste doel.
Een wegwaaiende tent zorgde voor een warboel.

Kevin De Leeuw 6H en 6BI 

 

 

Een velg van blinkend chroom
staat op de auto van in mijn droom
Op een lamborghini met een topsnelheid van 300 km/u
is een diamanten 19″ inch velg wel zeer duur

David Thaels 6H en 6BI

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

