The Sausage Machine

januari 16, 2007

Gedicht ontvangen (4)

Filed under: Uncategorized — janien @ 9:38 pm

 

Die blik, Plots rood,

Starende ogen, Tintelend gevoel,

Angst om te falen,

Niet weten wat te doen.

Is dit nu echte Liefde?

Of gewoon de zoveelste

bevlieging van mezelf?

Nelle Van Regemortel 4STWc              

6H verkoopt glazen
bespoten met kleuren

zonder geuren

en ze brengen je in extase

Water verandert in wijn

longdrink of frisdrank

kopen per dozijn

Vidros met dank                                                

   

Kyra Vinck 6H                                                 (154?)

Fladderend door de hei, de horizon voorbij.

Je vingers zo fijn als honingdraadjes,

raken de pure bloemblaadjes.

Lig je op je rug kijkend naar

die ene mooie mug!

Chloë Curtoud 6H                    (158?)

Oorlog, oorlog steeds maar weer
mensen willen altijd meer
Landen rijkdom en het geld
Moet dat allemaal dat geweld
wereldvrede dat is goed
beter liefde dan veel bloed
Steve Vandemeulebroucke

kzit ier tss de banke
wa terijme me de klanke
Nog4h tegaan
&dan ben ik trug opde baan
kzit ier men tijd te verdoen
Nog n half jaartje&ik verdien hope poen
Andy Van Roy 6 H

Rood is mijn lievelingskleur want
rood zijn de mooie rozen die ik van je kreeg
rood is de liefde die je me geeft
rood is mijn hart dat altijd van je zal houden!
Maritza Morillo 6 H en BI

Ik ben zo moe, ik wil gaan slapen,
op mijn zacht kussen gemaakt van schapen,
mijn deken gemaakt van een koe,
ik hoop dan te dromen over apen, die vechten voor
rapen.
Maxime Jonckheere 6 HI

Ik zit hier weer op de schoolbank
op JOMA loopt het nooit mank
het is hier altijd leuk
Das een wijze spreuk
Met dit gedicht ben ik nu klaar
dat is zeker waar
Roger Dirkx 6 H

Op vakantie ben ik niet meer hetzelfde
Het mooie landschap laat mijn verbeelding werken.
Alsof ik op de hoogste berg werk.
Op het strand lopen er mooie vrouwen
waarmee ik ook wel graag wil trouwen
Azddin El Morabit 5 Ha

Muziek is iets fijn, het zorgt voor een sfeer.
Maar zet je de radio te hard dan kraakt hij weer.
In een discotheek is het fijn
Om met een grote groep te zijn?!
Nick Fabri 5 Ha

Mijn broer Dylan Hij is soms een zager,
en ook soms een plager.

Hij vindt het fijn,
om de baas te zijn.

Maar hij is toch zo’n schatje,
en ook een ondeugend petatje.

Wij zijn altijd bij elkaar,
want ik zie hem zo graag.
Charis Keersmaekers 5 Ha

Ik straal als de zon telkens ik een
stapje dichter bij hem kom._
Ik voel me zweven,_en voor heel even_,_
lijken we alleen te zijn,_en dat
gevoel is zo fijn!
Julie Kemland 5 Ha

De vakantie maakt me blij
dan ben ik vrij

Ik ga dan naar buiten
moeder poetst de ruiten

de zon schijnt in mijn ogen
er staan mensen te betogen

De school is uit
net zoals dit.
Sven Van Gils 5 Ha

In de vakantie is het leuk
dan ga ik me met mijn vrienden amuseren
met als gevolg lach ik mij een deuk
in de plaats van al dat studeren
tijdens de vakantie doe ik chill
maar af en toe draag ik een bril
Maris Van de Voorde 5 Ha

mn liefde voor je
brengt me geluk
bij de kleinste dingen.
Hij laat mij lachen als we
over onze toekomst denken.
Samen alles delen,
samen sterk staan
voor altijd!
Lynn Aerts Ha

In de vakantie lig ik
graag onder de zon.
Dan kan ik zwemmen
als het veel te warm is.
In de vakantie kun je veel
plezier maken door je
eens goed uit te leven!:)
Mike Breugelmans 5 Ha

Vakantie is fijn,
zolang ik bij mijn vrienden
kan zijn.
Samen eens goed gaan shoppen
en niemand zal ons stoppen!
Met mijn nieuwe rokje erbij
word ik reuze blij.
Nicky Hsia 5 Ha

De vakanti is zalig
mar op het einde
doet het pijn
dat is helemaal niet
zo fijn.
De 1ste dag trug
nart school geeft een raar gevoel,
jullie weten wel
wat ik bedoel.
Lynn Mampuys 5 Ha

School
Bijna altijd saai,
en zo oninteressant,
al die punten maken
mij zo ambetant,
al die buizen,
en die trienen al
die tieren,
daar kan je gewoon
niet van slapen.
Jeroen Van den Broek 5 Ha

Ultram

Buy Generic Fioricet

2 reacties »

  1. Tijd

    Als ik eraan terug denk krijg ik een onbegrijpelijk gevoel

    Het gaat snel maar soms toch niet snel genoeg

    Afvragend wat het brengt tel ik af tot die laatste dag

    Mijn blog: http://sfiie.skynetblogs.be/

    Reactie door Sofie — januari 17, 2007 @ 8:37 pm | Beantwoorden

  2. Die eerstye is wel sgoon🙂
    Gaat wel weeral over liefde, maar toch op een net iets andere manier ^^
    Mooi🙂

    Reactie door Sven Wassenaar — januari 17, 2007 @ 9:24 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

