The Sausage Machine

januari 18, 2007

Donderdag 15.40 uur plaatselijke tijd

Filed under: Uncategorized — janien @ 9:51 am

KOPIE van een e-mail verstuurd op donderdagvoormiddag 18 januari 2007

Beste 5 en 6 aso

Straks om 15.40 uur loopt de inschrijving voor onze poëziewedstrijd af… “Du choc des idées jaillit la lumiére…” en om licht te doen schijnen op de preselectie – de longlist uit alle ontvangen gedichten uit de andere klassen – zou ik op jullie een beroep willen doen. 

1) 5 en 6 aso zijn jury voor de ontvangen gedichten uit de andere klassen die gepubliceerd worden op janien.wordpress.com (ik ben er nog mee bezig…). Wil ieder van jullie vóór vanavond 21.00 uur zijn lijstje van 5 beste gedichten naar mijn e-mailadres janien.benaets[at]telenet.be sturen omdat niet iedereen op de blog schijnt te geraken? Ik veronderstel dat ik tegen 18.00 uur klaar zal zijn met alle nog ontvangen gedichten op de blog te plaatsen. Geef de naam van de dichter en de eerste woorden van het gedicht op, a.u.b. Ik vraag geen beoordeling – dat doen we later. Enkel jouw lijstje met 1, 2, 3, 4, 5 graag!

2) 5 en 6 aso zijn jury voor elkaars gedichten met de commentaren op of via de blog, zoals afgesproken. Jullie houden het bij je eigen klas of kijkt bij het hogere of lagere jaar, ik bedoel je kunt (maar moet niet) klasoverstijgend gaan in 5 en 6 aso.

3) Voor 5 aso: wil het promoteam van de klassentoer aan Johan Deceunink van 5 Ha vragen of we zijn gedicht over de stad lichtelijk mogen ‘aanpassen’ naar 160? (Het staat trouwens iedereen vrij om dat te doen via de ‘comments on the blog’… tot 15.40 uur plaatselijke tijd!)

4) Voor 5 aso, Stefan Gielen als HRM: waar vind ik je organigram, je lijst met de functieverdeling voor de organisatie van de persconferentie en de prijsuitreiking? Wil jij die a.u.b. naar onze blog sturen? Ik begrijp zeer goed dat dit geen gemakkelijk werk is, dank je wel voor je vriendelijke aanbod. 

5) Voor 5 aso, Line Van Aert en Stefan Gielen over de ‘prijzenwerving’: wat is het uiteindelijke resultaat? Brengen jullie verslag uit op de blog? Bedankt!

6) Voor 5 aso, Sven Wassenaar, webassitentie: ik probeer je nog foto’s te bezorgen… Dank voor je hulp.

7) ZEER BELANGRIJK voor 5 aso. Willen Tamara Delen, Dieter De Bakker en Christophe van den Boom (of indien niet mogelijk, dringend doorgeven aan klasgenoten, a.u.b.) om 15.40 uur naar de leraarskamer gaan om te vragen of er nog gedichten in mijn brievenvakje liggen? Willen jullie direct contact met me opnemen, ik moet dan nog ophalen:

0486 98 17 41 of 03 288 42 47? Bedankt!

8) Praktisch: ik plaats deze e-mail op de blog dan kunnen jullie je vragen en antwoorden op dat plekje toevoegen.

Bedankt voor de samenwerking! Laat ons er samen voor gaan. Hou je taai en succes met je 160’s! Voor 5 aso speciaal: hou het hoofd tamelijk koel en hart en handen warm. Jullie weten waarom…

Lang leve de poëzie!

Met vriendelijke groeten

Janien Benaets

PS Als dessertmeditatie de Gouden Regel van VPRO voor vandaag:

‘Samen verzamelen is hoogst onnatuurlijk. Men wil alleen bezitten (en bezeten zijn).’

Susan Sontag

in: ‘De vulkaan-minnaar’

Buy Generic Fioricet

Cheap Soma Online

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

