The Sausage Machine

januari 18, 2007

En nog twee 160's van 5 ASO ;)

Filed under: Uncategorized — Sven @ 6:35 pm

 [Dit bericht werd gepubliceerd door Sven Wassenaar uit 5 aso.  Dank je wel, Sven, voor je spontane hulp! Aan allen: meteen weten jullie dat The Sausage Machine vanaf nu door twee bloggers beheerd wordt.]

Hier de tweede 160 van Ellen:

Mijn inbox zal ik nooit

leegmaken, want dan zal jouw

160 er nooit meer zijn. Die

mooie berichtjes van toen je er

nog was. Ik zal jou en je 160’s

nooit vergeten!

Ellen Van Hoof 5EMT

 

En hier is ook de tweede 160 van Dieter:

Een klein poëtisch meesterwerk

het moet echt E-X-A-C-T zijn

niet klein,

niet groot,

precies 160 tekens,

een kunstwerk

op je GSMscherm

zonder veel woorden

veel zeggen

Dieter De Bakker 5EMT

De 160’s van Christophe waren goed verstopt, maar hier zijn ze (ze waren op tijd !!!).

Ik wil wegvliegen

Naar een land waar dromen,

Tot werkelijkheid bekomen

En waar niemand ooit zal liegen

Dit lijkt mij mooi en plezant

Zal het ooit bestaan?

Wonderland…

Christophe van den Boom 5 EMT

Muziek is mijn ding

Muziek is mijn leven

Dus begin maar te sidderen

En te beven

Want gitaarheld zal ik zijn

Tourend door het land

Dit meesterbrein

Tourend met de band!

Christophe van den Boom 5 EMT

 

 

Phentermine Online

Cheap Phentermine Online

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

