The Sausage Machine

januari 18, 2007

Ontvangen gedichten (5)

Filed under: Uncategorized — janien @ 11:49 am

Ik was ziek
ik ging weg
kon niet terug
iemand kwam mij halen
en mooi persoon
ik ga door een gang van licht
hoor een stem
ik ga weg
en kom niet terug.
Lien Totté  1Ad (stv) 

Een gedicht is een reeks woorden achter elkaar

een ode aan de liefde, zomaar

Geinspireerd op een innerlijk gevoel

met oog op maar 1 doel:

liefde, tederheid, passie

Matthias dat doet er ni toe 

 

Ik geloof in je,

In jou geloof in mij.

Ik vertrouw jou,

In jou vertrouwen in mij.

Ik voel vlinders voor jou,

Als jij die ook voelt voor mij.

Ik wil bij jou zijn,

Als jij dat ook wil maar dan bij mij.

Als dat alles zo is,

Wil ik samen met jou gelukkig zijn!

Sofie Cools 6GWW        (251?)

 

 

 

Ik stel me altijd de vraag

Waar is m’n droomprins

De tijd gaat veel te traag

Ik vergrijs van ergernis

Hij hoeft niet te paard

Als ie maar voor ’n auto heeft gespaard 

Sonephichith Sunthorn 5Hb

 

 

 

open me, liefste, en ik beloof je

geen opverend clowntje

in je gezicht of een monotoon

muziekje,

daar hou je niet van.

open me gewoon, zie:

ik ben het maar met zoenen.

Sylvie Marie 

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

