The Sausage Machine

januari 18, 2007

Ontvangen gedichten (6)

Filed under: Uncategorized — janien @ 2:49 pm

 

Ik sms je nog snel eve
wou je graag de 160 geve
niet dat je die niet zult beleve
vlijtig als een bij knarst mijn hoofd
en schenk je nu mijn 160 zoals beloofd
 

Kevin  Wouters 5Hb 

Als ik een wens mocht maken
Zou ik niet voor vrede gaan
we blijven maar janken
om wat we niet verstaan
Wat ik zeg is mss niet waar
Voor vrede zijn we echt niet klaar

Frida Lembi 5Hb 

 

160 woorden is niet heel simpel

Als mijn moeder dit las kreeg ze vast nog een rimpel

Als ik haar zou vragen: doe je mee

Dan gooit ze naar mij met onze nieuwe tv.

Nicola Banic 5Hb 

 

je spreekt niet ik luister

noch hoor je ik fluister

je ziet niet ik duister

noch geur je ik huiver

ik stamel toch zwyg je

ik schryf je verstyf je

je licht tot gedicht

liefd’in spy

Het begon in de zomer

mijn gezicht werd roder

Het was warm

Vurig rood werd mijn arm

Toen kreeg ik het bericht

het bos stond in brand

 Maar ik zag het licht

Verplicht

Bjorn Hoof 6H en 6BI 

I hugged U,

I gave U everything

I needed U,

But U weren’t there.

I kissed U

But U kissed another one

U begged me

But I couldn’t forgive U

I loved U

But U broke my heart…

Michelle Carlier 5Hb 

Evi en Ana zijn beste vriendinnen

ze zitten al in hun laatste jaar

Evi wil zich daarna over geld bezinnen

Ana zoekt er niet naar

voor haar is studeren belangrijk

Aminata Balenga 6HenB 

In Frankrijk schijnt altijd de zon,

je kan er lekker eten,

kheb de kwaliteit ervan uitgebreid gemeten,

kwou dat ik er blijven kon!

Na de lange rit, bon appetit

Cedric Heirwegh   

Je weet hoe het begon,

dat niets anders kon.

Welke datum het was,

dat je die brief las.

De brief niet vandaag,

niet deze keer.

Niet dat ik plaag,

nu is er meer.

Sanne Baghus 4STWa

Stilte, niks, je moet zwijgen

Rust, tussen een gesprek.

Eng, in een bos.

Respect, 1 minuut stilte.

Even denken.

Overal stilte.

Zelfs aan tafel eten en zwijgen.

Iris Sybers 5 STW a

Buy Fioricet

Buy Cheap Prilosec Online

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

