The Sausage Machine

januari 23, 2007

De act!

Filed under: Uncategorized — Sven @ 3:49 pm

Op donderdag 25 januari 2007, Gedichtendag, is het zover! Dan verwachten we iedereen om 14.30 uur op de speelplaats Maantje waar de prijsuitreiking plaatsvindt! Wil je de hele planning bekijken, klik hier

Aan alle deelnemers: veel succes!
Aan alle niet-deelnemers: bereid je voor en doe volgend jaar in elk geval mee!🙂 Sven

Aanvulling (JB): nog twee verlate 160’s van 5 aso, ontvangen op 19 januari.

Het leven draagt veel mee.
Je kan alles doen
wat je wenst.
Je kan genieten
van alles om je heen
als je leert zien
wat het mooie erin is.
Voel en beleef
euforie!

Seline Caymaz

Realiteit, zo onecht
verzonken in dagdromen.
Van binnen leef je
wat echt is voor jezelf.
Het is altijd daar
in gedachten
en komt boven
als je het beleeft,
hier.

Seline Caymaz

Prozac weight Gain

Buy Cheap Phentermine

3 reacties »

  1. Dag Mevrouw!

    Ik hoop dat u mijn bericht nog op tijd leest. Ik heb gisteren die gedichten voor morgen gemaakt en uitgeprint, maar ik weet niet goed wat ik er nu mee moet doen. Ik heb geprobeerd ze gisteren door te sturen naar u, maar dat is me niet gelukt, de mails kwamen steeds terug…

    Wilt u mij een adres via mijn email geven waar ik het wel op kan sturen? Of wilt u mij gewoon zeggen wat ik ermee moet doen? Ik weet ook niet of Mohamed al een schelp is gaan halen… Ik zal in ieder geval de gedichten morgen meenemen, laat u mij nog weten wat ik ermee moet doen?

    Groetjes,
    Izabela

    Reactie door Izabela — januari 24, 2007 @ 12:27 pm | Beantwoorden

  2. GELUKKIGE GEDICHTENDAG!

    Hallo Izabela van 6 aso

    Graag verwijs ik naar ons telefoongesprek van gisteravond even voor 22.30 uur… met de laatste afspraken. Ik beloof je ook nog een kopietje van mijn e-mail aan jou over die poëziezaken.

    Zeer bedankt en veel succes met jullie ”schelp”-actie voor Gedichtendag, 6 aso!!!

    Hier een kopietje van de avondlijke e-mail.

    Beste Izabela

    Wat mooi gedaan! Ik heb de gedichten geprint, maar jammer genoeg heb ik geen kleurenprinter… op mijn scherm zag het er fantastisch uit: zéér mooi, kleurrijk en teder! Jij hebt ze waarschijnlijk in kleur? Kan dat, om er voor mij ook een exemplaar van af te drukken, voor in mijn portfolio van dit schooljaar?

    Zou je op de achterkant – of kan dat nog vooraan (onderaan de pagina?): Gedichtendag 2007, stiltecadeau van
    6 EMTWE voor 5 Ha (de klas van mevrouw Elke Stasseyns: dat hebben we in onze vergadering afgesproken) en dan de auteur(s): voor De schelp klasgedicht 6 EMTWE en voor Ze is zo speciaal Mohamed El Rhanouti (6 EMT)?

    Wat we ermee doen? In de loop van de dag – waar je een mogelijkheid ziet aan een collega vragen of je het cadeau (met een paar mensen stel ik voor, onder wie jij en Mohamed – als hij de schelp niet vergeten is…) mag ‘overhandigen’. – Sjonge, Izabela, excuus, ik ben met mijn zinsbouw aan ’t klungelen – Je spreekt 5 Ha even toe met tekst en uitleg en waarom: even de gedichten voorlezen voor 5 Ha. Doe maar, jullie zijn inventief genoeg om er iets moois van te maken!

    Stel dat Mohamed geen schelp zou gevonden hebben, ja, wat doen we dan: enkel de gedichten dan maar… ? Wat denk jij? Ik heb mevrouw Stasseyns al wel over jullie schelp gesproken en ze vond dat zo’n mooi idee van jullie. En stel dat 5 Ha voor jullie dan ook een cadeau heeft…, dan staan we daar. Maar ach, het zal wel lukken zeker.

    Bedankt, Izabela, wat zorg jij goed voor je klas! Je bent een vrouw van je woord: een man van je woord moet het wel zijn in de uitdrukking… En dat is heerlijk: weten dat je altijd op jou kunt rekenen! Wat zeggen ze in Kroatië: hebben jullie die uitdrukking ook?

    Succes morgen met de schelp en de gedichten, en veel stil geluk!

    Vriendelijke groeten

    Reactie door janien — januari 25, 2007 @ 9:55 am | Beantwoorden

  3. Om het overzicht van onze samenspraak te kunnen bewaren… een kopietje van het mailverkeer

    Beste Sven en Gianni (ik heb zijn adres hier niet bij me)

    Heel veel succes met de presentatie morgen! Ik zal tegen 14.00 uur naar school komen, want dan beginnen jullie voor te bereiden, niet? Ik wilde nog vragen of jullie luid, traag en duidelijk articulerend zouden spreken: als het publiek jullie niet goed kan verstaan (dat is een allereerste voorwaarde!), gaat alles verloren en zullen jullie niet de aandacht krijgen die jullie dubbel en dik verdienen.

    Ik ben erg benieuwd naar morgen. Kruip in je rol van sterpresentator en vergeet de rest. Maak de winnaars, alle deelnemers, de directie en de leraren en al het personeel van de hele school supergelukkig op de Gedichtendag van morgen! Lang leve de poëzie!

    Zou er nog een stevig dankwoord bij kunnen in jullie tekst (De act!) – zeer kort en krachtig geformuleerd voor:
    – onze directeurs voor alles, voor de gezellige opvang en wat jullie al van plan waren te zeggen…
    – mevrouw Stasseyns, klastitularis van de winnaar Johan Deceuninck uit 5 Ha
    – mevrouw Boudewijns voor de supersnelle en sympathieke repro van affiches en persberichten
    – mevrouw Lieve … (naam nog opzoeken) van het Onthaal voor stand-by voor en tijdens de persconferentie
    – de heer Hufkens: voor de sympathieke reclame (herinner je je de affiches) en voor zijn onvoorwaardelijke morele steun voor onze poëziewedstrijd – ook voor zijn 160 in onze mailbox.

    Vragen jullie aan ‘ de dames’ van de prijsuitreiking dat ze (of kunnen we die aangename taak wat verdelen onder de klas?) onze ‘ondersteuners’ een roos overhandigen voor zoveel liefde (voor onze poëzie)? Ik breng dus voor elk een roosje mee. Goed?

    Bedankt, heren presentatoren! Tot morgen.

    Reactie door janien — januari 25, 2007 @ 8:33 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

