The Sausage Machine

februari 22, 2007

Poets United

Filed under: Uncategorized — janien @ 2:19 pm

Een 5 aso-er, een Gouden Jurylid, Grote Dichters on Demand voor 160, vrienden en kennissen dichtbij en veraf, leraren: lees ze op www.precies160.nl!

Van Gouden Jurylid Sofie Cerutti lezen we vandaag 22 februari 2007 op haar eigenste site:

Als je hier bent
reizen mijn
berichten
tweemaal de
oceaan over voor
ze je bereiken. De
afstand is kleiner
nu je weg bent,
terug bent, mijn
zwerver, mijn
zeeman.

Sofie Cerutti, 22 februari 2007 0.00 uur

En van Dieter De Bakker van 5 aso, die geïnterviewd op de persconferentie van Gedicht verzonden op 24 januari 2007 in het vaklokaal Nederlands nog beweerde dat hij niet wist of hij nog 160’s zou schrijven, lezen we op Sofies site:     dsc02027.JPG      

  dsc02023.JPG

 dsc02020.JPG

SNEEUWBALLENGEVECHT
De speelplaats is
overdekt met een wit
tapijt,
zacht en koud
“KIJK UIT!”
Het gevoel van een grote
sneeuwbal die in je nek
terechtkomt,
KOUD!

Dieter De Bakker, 10 februari 2007 17.01 uur

Luister naar me…
Ach hou je kop
ik moet het niet weten!
Laat me met rust!
Dan een stilte…
Waarom?
Is er dan niemand die me
begrijpt?
Niet alles blijft duren

Dieter De Bakker, 10 februari 2007 16.48 uur

En van de VSB-Poëzieprijs 2006, de belangrijkste poëzieprijs in het Nederlands, Mark Boog:

Deze
ontmoetingsplaats:
leeg, bevalt mij. Dit
tasten naar tijd, naar
wederzijdse
wenselijkheid, dit
afspreken, afgesproken
hebben: afwijzing.
Deze ruimte gloeit.

Mark Boog, 20 februari 2007 06.00 uur.

En wat schreef leraar Jan Jacquemyn voor Valentijnsdag?

ik vind je liever dan het
liefste lief uit je mond
eet ik woord op je lippen
leg ik zin ik ruik je
geuren in je kleren in je
windstroom ben ik het
noorden kwijt

Jan Jacquemyn, 13 februari 2007 15.41 uur

Met Sylvie Marie zeg ik: “Kom dichter, dichter”… Sofie Cerutti’s site verenigt ze allen, zowel aankomend als gerenommeerd talent, man/vrouw, oud & jong.

Order Cheap Propecia

Order Tetracycline

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

