The Sausage Machine

april 24, 2007

FONTE – DAWSON – GODANI

Filed under: Uncategorized — janien @ 1:44 pm

Hier volgt digidanstekst-en-beeld …  Voor de snelsten van 6 aso deze opening alvast om ‘spontane reacties’ kwijt te kunnen.

Eerst tekst: fonte-dawson-godani.doc

Enkele afbeeldingen haal ik uit de blog Knack recenseert die jullie in herinnering de dansen door het Koninklijk Ballet van Vlaanderen kunnen laten voortbeleven of erover reflecteren. Het spreekt vanzelf dat jullie je eigen reacties kunnen confronteren met de recensie van journaliste Guinevere Claeys.

A Sweet Spell of Oblivion

David Dawson: A Sweet Spell of Oblivion – Foto: Knack Blog

 Simulations

Jacopo Godani: Simulations – Foto: Knack Blog

Voor foto’s van danscreaties van Nicolo Fonte: breng een bezoek aan zijn site!

BERICHT ONTVANGEN!  Hier een e-mail , gekopieerd uit de mailbox van een zeer gelukkige lerares Nederlands! Ik (JB) ben zeer trots op jullie allen van 6 aso. Met speciale dank aan de klasverantwoordelijken Glenn Van Dueren en Rutger Gaumann, en aan Veronique Ceuppens en Izabela Kesina als communicatieverantwoordelijken! Ik wist wel dat ik alles in vertrouwen in jullie handen kon leggen. Wat is het heerlijk om leraar te zijn van een klas als jullie. Doe zo voort en veel succes!    smiley_flowers.gif     

E-mail van Mark Ver Berne (KBvV) aan Janien Benaets 24 april 2007 16.08 uur

Beste mevrouw Benaets,

Met plezier kan ik u meedelen dat u met recht en rede fier mag zijn op uw leerlingen. Alles is perfect verlopen en hun theatergedrag was ronduit

voorbeeldig. Moest het fout gelopen zijn, had ik u dat laten weten, dus vind ik dat het ook mag als het goed geweest is.

Voor de rest wens ik u een spoedig herstel.

Met vriendelijke groeten,

Marc Ver Berne
Communicatie & promotie
Koninklijk Ballet van Vlaanderen
++32-(0)3-224 82 67
marcverberne@balletvlaanderen.be

20 reacties »

  1. Ik ben juist terug van de voorstelling en vond het zeker de moeite waard. Het was de eerste keer dat ik naar het ballet ging en ik was positief verrast.
    Er werden drie stukken voorgesteld en ik vond het laatste het beste. Het was een heel modern stuk met speciale bewegingen en lichttechnieken, ook de muziek vond ik bij dit stuk het beste passen.

    Reactie door rutgerke — april 24, 2007 @ 2:58 pm | Beantwoorden

  2. @Rutger en aan 6 aso
    “De moeite waard”, dat doet me plezier. En ook dat je probeert aan te geven wat je juist goed vond, vanuit opvoeringsanalytische invalshoek.

    Zonder afbreuk te willen doen aan je snelle en overtuigde reactie, wil ik jou – als eerste en meteen ook aan de hele groep – toch het SCHRIJFADVIES geven van in deze soort van spontane reacties op deze leerblog toch nog ‘lezersvriendelijker’ en ‘inhoudsvoller’ te schrijven. Probeer bijvoorbeeld nog concreter en duidelijker te beschrijven.

    Bijvoorbeeld.
    * Noem de choreograaf en de componist bij naam en geef de titel van het stuk op.
    * Probeer een of meer van die “speciale bewegingen” te beschrijven.
    * En wat moet ik me als bloglezer die het dansprogramma niet heeft meegemaakt, voorstellen bij “speciale lichttechnieken”? Ik verwacht daarom geen volledige analytische beschrijving, maar wel voldoende aanwijzingen om je goed te kunnen verstaan.
    * Ten slotte: wat deed het hem jou om je door deze balletvoorstelling “positief verrast” te voelen en te weten? Was het de professionaliteit van de dansers? De enscenering? De choreografie? De muziekkeuze?

    Ik wens je nog veel verrassende dansbelevingen! En wacht nieuwsgierig de reacties van de anderen af …

    Janien Benaets
    (geïmmobiliseerd voor dit beeldscherm – met door het venster een glimp gewaarwordend van een opwarmende helle zomerdag-in-de-lente, buiten de geuren en kleuren wetend van lelietjes-van-dalen en witte seringen, lila judaspenning en caramelkleurige brem … Tja, niet alleen dansende lichamen en muziek kunnen bekoren, ook ‘plantaardige’ geuren en kleuren en vormen kunnen beroeren en ontroeren. Ze doen me ‘weg’dromen van de infobeurs op school die ik noodgedwongen aan me moet laten voorbijgaan … denkend aan de collega’s-met-dienst tot eer en glorie van vele inschrijvingen.)

    Reactie door janien — april 25, 2007 @ 12:13 pm | Beantwoorden

  3. @Rutger en 6 aso
    Help! Er staat een spellingfout in mijn vorige reactie: het is ‘karamelkleurig’. Kijk maar na in de officiële Woordenlijst op http://woordenlijst.org.
    Dat ik dat niet eerder gezien heb!

    Geniet van het verlengde weekend!

    Groetjes

    Reactie door janien — april 28, 2007 @ 7:15 pm | Beantwoorden

  4. Het was de eerste keer dat ik naar een echte balletvoorstelling ben geweest en om eerlijk te zijn, ik heb er een beetje gemengde gevoelens over. Om te beginnen vond ik het erg bewonderenswaardig! Het leek mij enorm moeilijk, zeker omdat de choreografie vaak nogal dezelfde was (en best ingewikkeld), en om dan te weten wanneer je precies wat moet doen… Dat was wel knap.
    Maar aan de andere kant vond ik het… raar. Ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen, maar het was zeker anders dan wat ik van “ballet” verwacht had. Om eerlijk te zijn, het werd na een tijd een beetje saai. Ik kon er maar geen verhaallijn in zien en wat ik het vreemdst vond, was dat het dansen helemaal niet met de maat van de muziek overeenkwam. Ik snap echt niet hoe die dansers wisten wat ze wanneer moesten doen, de muziek leek helemaal niet geschikt om te dansen, hij klonk er eerder zo’n beetje doorheen. Ik vond het gewoon niet kloppen… Vooral in het eerste stuk leek alles door elkaar.
    Het tweede stuk viel beter mee. Ik vond het decor daar heel mooi! De dansers zaten als in een grot; en dan dat doorschijnend doek met de piano daarachter… Het had wel iets mysterieus vond ik. Alleen vond ik weer dat de maat bij het dansen anders was dan de maat van de piano, hoewel het wel minder door elkaar liep dan in het eerste stuk, maar toch.
    Het laatste stuk was wel speciaal. Vooral die lichten: de achtergrond en dansers kregen steeds een andere kleur en dat was wel tof om te zien.
    In het algemeen vond ik het, net als Rutger, wel de moeite waard om eens gezien te hebben. Ik begrijp er wel niets van, dus ik vind het moeilijk om echt een oordeel te geven, maar ik ben wel blij dat ik eens de kans had naar zo’n voorstelling te gaan.

    Reactie door Izabela — april 29, 2007 @ 2:10 pm | Beantwoorden

  5. De balletvoorstelling vond ik algemeen moeilijk te begrijpen en slaapverwekkend.
    De eerste 2 stukken vond ik de 2 slechtste van de 3. Wat ze slecht maakte, is dat ze beide saaie muziek hadden en saai gebruik van de mogelijke middelen zoals licht.
    Het derde deel vond ik over het algemeen wel goed. In het begin werd ik echt overweldigd door de lichtshow en redelijk goede muziek, wat in tegenstelling was met de andere 2 werken.
    Van het derde heb ik eventjes kunnen genieten, maar na een tijdje werd dat stuk ook saai en begon ik weer in slaap te vallen.
    Ik vond het uiteindelijk wel leuk om er een middagje tussenuit te zijn, maar ballet is echt mijn ding niet, en deze voorstelling had dat nogmaals bewezen. Als ik deze voorstelling een score op tien moet geven, geef ik ze maar een schamele 3.

    Reactie door Glenneke — mei 2, 2007 @ 5:48 pm | Beantwoorden

  6. Ik vind de derde opvoering van Jacopo Godani, SIMULATIONS, het beste omdat het zo anders is dan de andere. De twee andere opvoeringen leken op elkaar en daarom was dat wat saai. Het stuk van Godani was iets totaal anders. Vanaf het begin was iedereen gefascineerd op wat er ging komen. De speling met de lichteffecten en de bewegingen spraken me aan. Het leek alsof er een tiental robots op het podium stonden. Het was totaal iets anders dan die andere twee optredens.

    Die andere opvoeringen leken op elkaar en waren daardoor wat saai. Het was te klassiek volgens mij. Zoals Glenn zei: slaapverwekkend.

    Mijn punten: Fonte: 7/10 Dawson: 6/10 Godani: 9/10

    (Korte impulsreactie van Dimitry)

    Reactie door Dimitry — mei 3, 2007 @ 4:46 pm | Beantwoorden

  7. Ik vond de balletvoorstelling goed en vooral het laatste stuk vond ik het allerbeste omdat dit stuk anders was dan de andere twee.Een andere reden is dat dit stuk meer show gaf dan de andere twee. De andere twee waren zo saai dat ik bijna in slaap viel, maar het laatste stuk was zo spectaculair dat je niet in slaap kon vallen. De kostuums waren mooi en de muziek was prachtig. Het enige minpunt was dat de bewegingen repetitief waren en dat vond ik zeer storend. Mijn globale indruk is goed.

    Reactie door Jan De Beul — mei 4, 2007 @ 4:02 pm | Beantwoorden

  8. Over het algemeen vond ik de balletvoorstelling zeker de moeite waard. Natuurlijk was het ene stuk beter dan het andere, maar de dansprestaties waren evenwaardig.

    Ik vond vooral het laatste stuk, dat van Godani het beste. Het was het modernste stuk van de drie en ook de bewegingen spraken mij aan.
    Bij dit stuk werd er meer gebruik gemaakt van lichttechnieken dan bij de drie andere, er waren flitsende lichten en ook groene en blauwe sfeerlichten die voor een kille atmosfeer zorgden.
    Ook de kostuums vond ik in dit stuk het beste passen op de muziek. Het was zeer moderne muziek, waar ik niet meteen een goede omschrijving aan zou kunnen geven, en ook de outfits (de dansers droegen een zwart doorschijnend pak) waren zeer modern.

    Op de tweede plaats komt voor mij het tweede stuk, dat van Dawson. Ik vond dit stuk vooral goed omdat er live muziek bij werd gespeeld op de piano en omdat de bewegingen soms vrij komisch waren. Zo kwamen bijna alle dansers het podium opgetrippeld met de handen hoog in de lucht, zoals men dit eerder bij het klassieke ballet zou verwachten.
    De outfits van dit stuk vond ik minder, al de dansers droegen gewoon een maillot.

    Dan ten laatste, op de derde plaats, zet ik het eerste stuk van Fonte. Ik vond dit stuk niet echt slecht, maar toch het minste van de drie. Het stuk duurde het langste van de drie – en voor mij wat té lang – en naar het einde toe, was er maar weinig variatie in de bewegingen.
    Ook de muziek en vond ik minder, die werd gespeeld door een strijkinstrument dat vrij vals klonk en steeds dezelfde tonen voortbracht zonder enige melodie.
    De kleding viel wel goed mee, alle dansers droegen een wit T-shirt met daaronder een roze short, wat eigenlijk wel vrij schattig was.

    Reactie door Rutger — mei 5, 2007 @ 9:06 am | Beantwoorden

  9. Ik vond de balletvoorstelling wel eens tof om te doen, maar ik had er wel iets totaal anders van verwacht…
    Het ballet dat je af en toe op televisie kan zien, is zeker niet hetzelfde als deze voorstelling.
    De muziek liet zeker al te wensen over, en het ballet zelf was ook niet echt boeiend. Zoals de meesten al zeiden, zelfs slaapverwekkend.
    Het derde stuk vond ik toch wel het beste van de drie.

    Reactie door kris — mei 7, 2007 @ 8:39 am | Beantwoorden

  10. Ik vond in het algemeen het ballet wel een fijne ervaring. Natuurlijk waren er betere en mindere delen in de voorstelling. Het eerste deel van het ballet was niet zo goed naar mijn mening, er was niet genoeg variatie in dit stuk en ook niet genoeg effect.
    Het tweede en derde deel daarentegen waren zeer indrukwekkend met goede muziek en leuke lichteffecten. Het ging van minder goed naar heel goed in de voorstelling. Na het eerste stuk dacht ik: “dit blijft toch niet zo”. Toen ik het tweede deel zag, was ik gebrand om het derde ook te zien.
    De balletvoorstelling is dus zeker een aanrader, ook al ken je niet veel van ballet, ik kende er ook niet veel van.
    Zeker doen !!
    groetjes Nikita

    Reactie door nikita — mei 7, 2007 @ 8:43 am | Beantwoorden

  11. Ik vond het wel eens leuk om naar het ballet te gaan. Ik was zelf nog nooit naar een balletvoorstelling geweest en kon het me ook niet echt goed voorstellen. Het was eigenlijk wel een mooie voorstelling. Enkel het eerste stuk vond ik niet zo goed. Het was eigenlijk een beetje langdradig maar het tweede en het derde stuk waren veel beter. Vooral het derde stuk vond ik zeer indrukwekkend. Dit kwam vooral door de leuke lichteffecten en de verrassende muziek. Er zat ook meer ritme in het tweede en het derde stuk. Ik zou het iedereen aanraden om er eens naar te gaan kijken want het is wel eens leuk om te doen!

    Reactie door Stefanie — mei 7, 2007 @ 8:47 am | Beantwoorden

  12. De eerste voorstelling vond ik héél mooi en sierlijk, de tweede vond ik daarentegen beetje walgelijk: mannen in een strak pakje die wat rondtippelen. De kleuren en de muziek waren veel minder mooi dan bij de eerste.
    De derde daarentegen was schitterend, de muziek was totaal anders en er werden andere soorten belichting gebruikt. Hierna volgt mijn persoonlijke score.
    Mijn punten:
    -Fonte: 8/10
    -Dawson: 5/10
    -Godani: 9/10

    Reactie door timdl — mei 7, 2007 @ 9:04 am | Beantwoorden

  13. Ik vond het leuk om eens naar het ballet te gaan want ik zou dit eigenlijk uit mezelf nooit gedaan hebben!
    Ik vond de eerste en derde voorstelling beter dan de tweede waarin de belichting me niet beviel. Ik vond de muziek ook niet zo goed. De 2de voorstelling vond ik spijtig genoeg een beetje slaapverwekkend.
    Over het algemeen was het wel leuk om zo eens met de klas naar het ballet te gaan, maar ik denk niet dat ik nog een voorstelling wil bijwonen want moderne dans is niet echt mijn ding. Ik begrijp niet goed wat er bedoeld wordt met de voorstellingen.

    Reactie door Veronique — mei 7, 2007 @ 9:13 am | Beantwoorden

  14. Ik vond deze balletvoorstelling zeker de moeite waard om eens te zien. Uit mezelf zou ik nooit naar een balletvoorstelling gaan kijken, dus vond ik deze buitenschoolse activiteit zeker een leuke ervaring.
    Toen de eerste voorstelling, die van Nicolo Fonte, begon was ik heel gefascineerd, de dansers maakten zo’n sierlijke en mooie bewegingen! Naarmate de voorstelling vorderde, verslapte mijn aandacht omdat het iets te lang duurde. De muziek was ook steeds dezelfde en in de dans zelf zat ook niet veel variatie.
    De tweede voorstelling van David Dawson vond ik al veel beter omdat de muziek me meer aansprak: ze werd live gespeeld op een piano. De danspresentaties waren ook weer bewonderenswaardig. Ik begrijp echt niet hoe de dansers weten wanneer ze welk deel moeten dansen want er zit niet echt een ritme in die muziek. De kostuums vond ik wel wat minder, de dansers hadden niets speciaals aan, alleen een maillot.
    De derde voorstelling van Jacopo Godani vond ik echt super. De muziek, kostuums, dans en de lichteffecten maakten deze voorstelling echt af.
    Ik vond ballet een zeer fijne ervaring maar ik denk nu niet dat ik echt een balletfanaat zal worden. Toch noem ik deze voorstelling een echte aanrader!

    Reactie door Joy — mei 11, 2007 @ 4:55 pm | Beantwoorden

  15. @6 aso
    Het doornemen van jullie reacties als schrijfteksten ontlokt me volgende ‘impulsreactie’: teleurstellend. Ik krijg sterk de indruk dat de meesten – enkelingen uitgezonderd – de instructies niet hebben gelezen, en ook mijn schrijfadvies na Rutgers ‘eerste poging’ niet.
    Ik apprecieer het herschrijfwerk van Rutger zeer. Hij ondernam een tweede poging. Schrijven is herschrijven en herschrijven en desnoods nog eens herschrijven en nog eens. Tot de inhoud rijk genoeg is, veelzeggend, in een aangename variatie in woordkeuze en zinsstructuren, met aandacht voor AN-taalgebruik en correcte spelling. Nu weet ik ook wel dat zo’n reactiefunctie op een blog misschien wel verleidt tot ‘vluggertjes’, scraps, schrijfkrabbels! Daar staat tegenover dat jullie verwittigd waren: dit reageren is niet zo ‘vrijblijvend’ als voor jullie échte informele contacten. TSM is immers een leerblog, schoolwerk, communicatie in een Web 2.0-leeromgeving. En dan was er nog de specifieke kijk- en schrijfopdracht voor F-D-G! De meesten van jullie zijn blijkbaar vergeten daar rekening mee te houden. Gelukkig zijn er nog een paar ‘sterkhouders’ aan wie jullie een voorbeeld kunnen nemen.

    Jullie schrijfwerk voor Pieter Tilkens was van een veel beter niveau! Daarin hebben jullie bewezen dat wanneer schrijven meer aandacht en tijd krijgt, er betere producten ontstaan.

    Besluit: volgende keer weer betere keer. Ja, schrijven kan zwaar zijn: het vraagt grote inspanningen als je het zo goed mogelijk wilt doen. Succes en goede moed!
    JB

    Reactie door janien — mei 28, 2007 @ 9:50 pm | Beantwoorden

  16. Eerst en vooral wil ik mij verontschuldigen voor de late reactie.
    Ik ben nog nooit in mijn leven naar een balletvoorstelling geweest, maar ik had wel een idee wat het is, door stukjes die ik op tv heb gezien. Eerlijk zal ik toegeven dat ballet mij nooit aansprak, ik wist wel dat het enorme fysieke inspanningen vraagt en concentratie, en daar heb ik wel respect voor. Wij kregen moderne ballet te zien, en dat was iets onverwachts, want daar wist ik nog minder van dan van het klassieke. Ik kon het mij gewoon niet voorstellen wat het moderne ballet eigenlijk is. Het is altijd mooi om je culturele niveau te verbreden, en daarom dank ik de organisatoren, zowel in mvr. Benaets als organisatoren van het ballet zelf. Toch moet ik nu al toegeven dat ik niet meer vrijwillig een voorstelling van het moderne ballet zal bezoeken.

    1.Choreografie – Nicolo Fonte
    Muziek – Philip Glass, Ross Edwards en Gavin Bryars
    Deze eerste voorstelling begon vrij rustig, vooral door de lichteffecten: sommige plaatsen waren donkerder dan andere op het podium, zo werd er een zekere spanning gecreëerd. Ik zag direct hoe moeilijk het is – ballet (modern of klassiek): vooral de compositie en de snelle verandering ervan. De actie was nooit gecentreerd in het midden, soms wel bij enkele dansers, maar meestal maakten ze gebruik van heel het podium. Na 5 minuten werd het saai.

    2. Choreografie – David Dawson
    Muziek – Johann Sebastian Bach
    Piano – Irene Russo
    De tweede opvoering was het meest saaie stuk. Misschien komt het door de dansactie, of juist door de afwezigheid van actie. Alles verliep zeer traag, zonder een enkele spanning. De dans was saai van de eerste tot de laatste seconde. Er is me ook niets bijzonders bijgebleven, behalve misschien de piano die aan het podium achter een doorschijnend gordijn was aangebracht en die door Irene Russo bespeeld werd.
    3. Choreografie – Jacopo Godani

    Muziek – 48nord (Siegfried Rössert en Ulrich Müller)
    Simulations van Jacopo Godani was het stuk waar ik met plezier naar keek. Wanneer het begon, wist ik al dat het een meesterwerk was. De directe aandachttrekker was de muziek samen met de lichteffecten, die allebei zeer dynamisch waren. Alle ogen waren geconcentreerd op het podium van het begin aan. Het was meer een hiphopdans uitgevoerd door zeer bekwame dansers, hun snelle, krachtige, luchtsnijdende bewegingen wekten mijn sympathie op. Het einde was zeker de moeite waard.

    FRUIT EN GROENTJES MICHAIL (de fruitboer)

    Reactie door Michail Smirnov — mei 29, 2007 @ 8:11 pm | Beantwoorden

  17. @Michail

    Jouw reactie bevestigt nog maar eens de keuze van de klas voor Godani. Heeft zijn choreografie je toch niet in die mate kunnen bekoren dat je nog creaties van hem zou willen zien? In je inleidende alinea eindig je met te zeggen dat je geen moderne dans meer ‘hoeft’. Waren de tegenvallers toch sterker dan die laatste meevaller? Al op de site van Godani gekeken?

    Wat je taal betreft: ik heb hier en daar in je tekst ‘ingegrepen’: kijk goed en vergelijk. Het gaat over taalfouten die jij als Russischtalige wel eens maakt: het foutieve lidwoordengebruik (verwisseling van de/het/een), foutieve verbuiging van het adjectief, onevenwicht in het tijdsgebruik van de werkwoorden – onjuist gebruik van tegenwoordige en verleden tijd. Wat je syntaxis betreft: opgelet dat je niet teveel zinnen met komma’s aaneenrijgt. Plaats meer eindpunten. Jij hebt nogal eens de neiging om breedvoerig je gedachten te laten uitstromen. Dat mag en kan, maar zet meer eindpunten i.p.v. ‘eindeloos’ te willen doorgaan in één of twee lange zinnen. Breek dus op tijd en stond je zin af en begin een nieuwe.

    Jij zit niet om een mening of woord verlegen: dat grote voordeel heb je al. En steeds beter schrijven, dat kunnen we allen nog alle dagen (bij)leren …

    Reactie door janien — mei 29, 2007 @ 9:28 pm | Beantwoorden

  18. Ik vond de bewegingen in de choreografie van Nicolo Fonte vrij simpel. Naar zo’n voorstelling kan ik maar 5 minuten kijken. Ook het decor was maar flauw. De muziek was wel oké en zeer duidelijk, en dat gold ook voor het 2de deel (choreografie van David Dawson). Het derde deel (choreografie van Jacopo Godani)was het beste op alle gebied, zowel de bewegingen als de belichting als het decor was geweldig en zeer aangenaam om naar te kijken en te luisteren.
    groetjes mohamed
    (ps: sorry voor de late reactie)

    Reactie door Mohamed El Rhanouti — juni 4, 2007 @ 6:41 pm | Beantwoorden

  19. Het eerste deel (choreografie – Nicolo Fonte) vond ik qua beweging en decor totaal niet goed. Het geluid en de muziek daarentegen vond ik niet slecht, ook mag de belichting gecomplimenteerd worden. De dansers vond ik eerder stijf en er was nood aan wat meer soeplesse.
    Het tweede deel (choreografie – David Dawson) was eerder gelijjklopend met het eerste. Het was eigenlijk even ‘boeiend’ en aantrekkelijk als het vorige deel. Enkel waren de dansers soepelder en was er een beetje meer beweging. De kostumering was wel beter in de zin van meer kleur.
    Het beste deel vond ik het laatste deel (Choreografie – Jacopo Godani). De speciale effecten en de choreografie was echt super. Ook de bewegingen en alles wat erbij hoort was echt magisch.
    groetjes mohamed

    Reactie door Mohamed El Rhanouti — juni 4, 2007 @ 8:03 pm | Beantwoorden

  20. Hier mijn reactie op de 3 balletvoorstellingen van respectievelijk Fonte, Dawson en Godani.
    Mijn eerste ervaring met ballet was een zeer verwarrende. Ik vond het nogal moeilijk om de rode draad door de verschillende stukken te vinden. Ik vond de choreografieën nogal zwaar en moeilijk overkomen, als je begrijpt wat ik bedoel… Bij de eerste 2 stukken vond ik de muziekbegeleiding nogal onregelmatig en het klonk ‘ondansbaar’. Door dit feit heb ik wel meer respect voor de dansers omdat ze zo goed op elkaar inspelen en toch proberen om één geheel met elkaar te vormen.
    De decors van de 3 stukken waren alledrie redelijk eenvoudig maar toch mooi en kunstzinnig. Vooral bij de 2de voorstelling (Dawson) viel het decor op omdat je de pianist maar in een wazige schijn zag en de dansers soms ook achter het doek dansten.

    Reactie door Bavo — juni 6, 2007 @ 6:11 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

