The Sausage Machine

augustus 30, 2007

Kweken we technologische analfabeten?

Filed under: Uncategorized — janien @ 9:46 am
  •  Surfhistory

1 RE: Peter Dedecker

2 RE: Oscar van den Boogaard   

3 RE: Eos         

Interne link: De slechtnieuwsshow     

  • Reactie 

Links naar The Sausage Machine’s jongerenblogs: Sven Wassenaar, medebeheerder van TSM, met Leesportfolio  🙂  Rutger Gaumann met Rutger’s Blog   🙂 Dieter De Bakker met Hunters Of Doom  🙂  Tamara Delen met I Love …  🙂 The Crazy Tooks met The Goofy adventures of the Crazy Tooks

Heel veel succes, jonge mannen en vrouw(en)! Blog ze beautiful in deze wonderful wwworld🙂

Foto’s van deze bloggers weldra op TSM … in Animoto-format.

3 reacties »

  1. heb je al antwoord gekregen van de heer vandenboogaard?

    Reactie door J/ — september 9, 2007 @ 4:25 pm | Beantwoorden

  2. Leraar zet computer weinig in bij les
    Volkskrant – 7 sept 2007
    AMSTERDAM – Leraren op de middelbare school gebruiken de computer maar weinig bij de les. Uit onderzoek van Kennisnet ICT op school, vrijdag naar buiten gebracht in de Vier in Balans Monitor 2007, blijkt dat slechts de helft van de leraren de computer …
    Schoolmanagers ontberen volgens leraren visie op gebruik van ICT Automatisering Gids
    60% leraren herkent internet-plagiaat niet Computer Idee
    alle 8 soortgelijke »

    Reactie door J/ — september 9, 2007 @ 5:12 pm | Beantwoorden

  3. @ J/
    1. Nix geen antwoord van Oscar van den Boogaard. Ik verwacht er eigenlijk geen. Het komt niet veel voor dat schrijvers hun ‘fans’ antwoorden: ze zijn te druk met een belangrijke (ik veronderstel rijkelijk gesubsidieerde of gesponsorde) missie in het buitenland (als cultureel ambassadeur of gewoon als kunstenaar – eliteKunstenaar, bedoel ik)of er is zoveel te mailen dat het niet te doen is (?)of ze vinden die fans maar opdringerig of pedant of arrogant. Tant pis. ik wilde het gewoon even kwijt.

    Ik heb hem gemaild vanop zijn site … Nu, Kristien Hemmerechts en Bart Moeyaert zijn altijd erg vriendelijk, ook tegenover jongeren uit mijn klassen die hen mailen met een of meer vragen. Enkele jaren geleden ging Bart Mooeyaert zelfs in op een vraag van twee leerlingen om hem te interviewen. Ze hadden toen afgesproken ergens in een café in Antwerpen. Voor een exclusief interview met een beroemd schrijver! Ik moest dat nog eens opzoeken. Wat ben ik een slecht archivaris! En jij?

    2. Bedankt dat je dat krantenbericht doorstuurde! Dat je me die info tipt. Ik heb bij de TSM-leermeesters gelezen over dat onderzoek van Kennisnet: ‘Vier in Balans Monitor 2007’ als ik me goed herinner bij André Manssen van ‘Computers in de Klas’. Ja, hier is die blogpost: http://computersindeklas.web-log.nl/computersindeklas/2007/09/de_vier_in_bala.html#trackback.

    Reactie door janien — september 9, 2007 @ 7:32 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

