The Sausage Machine

november 15, 2007

Who’s Afraid of Blogs? Bang van blogs? Vast en zeker de Blogoloog niet!

Filed under: Uncategorized — janien @ 12:16 am

Blogoloog

A Warm Welcome
to you
today
in our Real Classroom!

clickxsvhj.jpg

De Blogoloog
Vers genomineerd voor
de Clickx Site van het Jaar … 

Vandaag al 
bij 5 so in de klas!

2007-11-15
A Live Experience at School!
Meet and Greet.
Look and Listen.
De Blogoloog is coming!

THANKX TO

maarten-schenk.jpg

More …

Wait and See.
Next Week
in our Classroom 2.0
The Sausage Machine!

Gefeliciteerd!
Vereerd!
Welkom!

5 so en JB

PS  Gisteren in 5 so. 
In 3 groepen vergaderd =
1 onderzoeksredactie +
1 redactie +
1 PR-team. Wachten
in spanning af.
Een VIP,
een beroemdheid, 
dé Blogoloog dan nog wel,
ontvang je niet elke dag
in de klas!

15 reacties »

  1. vond deze nog http://www.hansonexperience.com/my_weblog/

    Reactie door J/ — november 17, 2007 @ 1:59 pm | Beantwoorden

  2. Bedankt J/!

    Komt me in het geheel niet onbekend voor … Moest ik dringend maar eens bezoeken!

    Reactie door janien — november 17, 2007 @ 6:00 pm | Beantwoorden

  3. Hey,
    ik ben beginnen bloggen, omdat ik “wordpress” als onderwerp heb voor het internetwoordenboek.
    Niet doordat de blogoloog is langs geweest in ons klasje, want ik was die dag namelijk afwezig. Ik vind het wel zeer fijn dat u een reactie hebt geplaatst op mijn blog.

    Reactie door evelyn1990 — november 20, 2007 @ 5:31 pm | Beantwoorden

  4. @ Evelyn1990

    Tiens, tiens. Aan dàt effect van onze ‘lexicografische oefening’ had ik helemaal niet gedacht! Leuk, toch! En mooi, toch, dat je me dat hier komt vertellen als een rasechte blogger. Nu nog een avatar kiezen, Evelyn1990, dan zie ik je nog vlugger in de rechterzijbalk hier verschijnen …

    Ik zal je zeker blijven volgen op je blog. Gezien, dat ik je op de blogroll heb geplaatst?
    Veel succes!

    Tot morgen – bij Cornelis Kiliaan!

    your teacher JB

    Reactie door janien — november 20, 2007 @ 11:05 pm | Beantwoorden

  5. Het was een zeer speciaal gebeuren dat onze klas een interview met de blogoloog had. Niet alleen weet ik nu wat bloggen is, maar ook hoe het is om een interview voor te bereiden en iemand te kunnen ontvangen.
    Bedankt hiervoor Mevr. Benaets en Meneer de Blogoloog

    Reactie door Tine — november 22, 2007 @ 8:11 pm | Beantwoorden

  6. Leuke ervaring, een échte blogoloog in onze klas! Ik heb veel bijgeleerd over hoe je moet bloggen, maar vooral wat het nut er nu juist van is. Kortom: voor herhaling vatbaar!

    Reactie door Lien — november 22, 2007 @ 8:28 pm | Beantwoorden

  7. We hebben niet veel tijd gehad om ons werk goed voor te bereiden, maar we hebben geroeid met de riemen die we hadden. Ik vind dat het interview met de blogoloog geslaagd was. We hebben als klas goed samengewerkt en ieder heeft zijn steentje bijgedragen om het de blogoloog zo aangenaam mogelijk te maken. Het interview was zeer interessant en ik heb veel bijgeleerd.

    Danny, 5emt

    Reactie door Schyvens Danny (5emt) — november 26, 2007 @ 4:52 pm | Beantwoorden

  8. @ Danny
    Fijn, van jou hier te treffen! Meteen nog een vraagje. Heb je nog wat tijd over om ook nog eens op de wiki het interview na te lezen en de discussie-functie te gebruiken om je appreciatie van of commentaar bij de tekst van Lindsay in te tikken?

    Oké: je was al op de wiki langs, zie ik ondertussen, maar je ging wel niet in op Lindsays tekst …, wat Gregory wel deed.

    Die van Nederlands ook nooit content?! Toch wel, toch wel. Maar ik miste jouw mening op de tekst daar. En Lindsay zelf is ook benieuwd naar wat jullie van haar versie vinden. Dat heeft ze me nog geschreven.

    Hou je taai. In elk geval apprecieer ik je reactie hier, en andere lezers met mij, hoop ik.

    Reactie door janien — november 26, 2007 @ 10:59 pm | Beantwoorden

  9. @ Tine en Lien
    Natuurlijk ben ik ook blij met jullie reacties, en niet enkel met die van Danny! Toch ook aan jullie nog een vraagje: zijn jullie ook bij de blogoloog zelf langs geweest, op zijn http://www.blogologie.be, de post over 5 so?
    http://www.blogologie.be/2007/11/op-bezoek-bij-5.html

    Ja, zie ik!

    Reactie door janien — november 26, 2007 @ 11:07 pm | Beantwoorden

  10. […] toeblogt. Ik zou beter zeggen toeschrijft. U (?) hebt immers de reageerfunctie uitgeschakeld. Bang van bloggers overal ter wereld? Toch nog ivorentorenneiging: de schrijver ongenaakbaar voor het […]

    Pingback door Across the Universe. Het imago van B. Opwaaiend stof in NL. In F een honeymoon en T. Poisson. Een verkouden muis in UK. Voor EU een grondwet in verzen. Super Tuesday en tornado’s in US. Op internet Flickr tegen Microsoft. En The Beatles in Deep Spac — februari 7, 2008 @ 8:26 am | Beantwoorden

  11. […] toeblogt. Ik zou beter zeggen toeschrijft. U (?) hebt immers de reageerfunctie uitgeschakeld. Bang van bloggers overal ter wereld? Toch nog ivorentorenneiging: de schrijver ongenaakbaar voor het […]

    Pingback door Across the Universe. Het imago van B. Opwaaiend stof in NL. In F een honeymoon en T. Poisson. Een verkouden muis in UK. Voor EU een grondwet in verzen. Super Tuesday en tornado’s in US. Op internet Flickr tegen Microsoft. En The Beatles in Deep Spac — februari 7, 2008 @ 8:32 am | Beantwoorden

  12. […] toeblogt. Ik zou beter zeggen toeschrijft. U (?) hebt immers de reageerfunctie uitgeschakeld. Bang van bloggers overal ter wereld? Toch nog ivorentorenneiging: de schrijver ongenaakbaar voor het […]

    Pingback door Across the Universe. Het imago van B. Opwaaiend stof in NL. In F een honeymoon en T. Poisson. Een verkouden muis in UK. Voor EU een grondwet in verzen. Super Tuesday en tornado’s in US. Op internet Flickr tegen Microsoft. En The Beatles in Deep Spac — februari 7, 2008 @ 8:41 am | Beantwoorden

  13. […] Maarten Schenk is geen onbekende in The Sausage Machine. En ook in real life mochten we hem vorig […]

    Pingback door In vogue with Twiffid. Beter op bloghoogte met Twiffid « The Sausage Machine — juli 22, 2008 @ 8:32 pm | Beantwoorden

  14. […] geen windeieren. Prompt opende een groengebannerde dangerousblog-blog. En natuurlijk, de Blogoloog, geen onbekende in The Sausage Machine, liet meermaals van zich […]

    Pingback door Bloggevaar of The Belgian Story in drie paragrafen « The Sausage Machine — november 30, 2008 @ 7:28 am | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

