The Sausage Machine

maart 6, 2008

De jeugd van tegenwoordig ft. Sneeuwwitje. De teaser

Sven plaatste de teaser. Het is wachten op de film Sneeuwwitje 2008 op YouTubeDat belooft!! De gebroeders Grimm zijn altijd al favorieten geweest. En nu nog meer … Creativity unleashed! Ewan McIntosh heeft ten volle gelijk.

Dikke proficiat aan ‘mijn’ 6 so! En heel veel geluk in de laatste ‘100’ dagen van dit laatste schooljaar op de middelbare school! Veel groetjes aan Tamara Delen, Stefan Gielen, Ellen Van Hoof, Sven Wassenaar, Line Van Aert, Maxime Bruynseels, Yannick Van Ginneken, Dieter De Backer, Evelyn Eeckelaert!

En voor de vrouwen en mannen van 5 so, speciaal aan Christophe van den Boom die ik daar het beste ken: volgend jaar een feestelijke Chrysostomos!

 

Alle macht aan de verbeelding!

Meer films van de creatieve geesten in mijn (vroegere) klassen?

Films van

Met blijvende dank voor zoveel fantasierijk en kunstig moois en leuks!

 

 

5 reacties »

  1. Chrysostomos was weer de moeite waard. Vorige week de show… Er waren er, naar mijn mening, erg belachelijke dingen bij en sommige toch heel goede dingen.
    Die van 6 Aso vond ik dan nog het best van al! Het was een heel mooi filmpje en het was een goed uitgewerkt idee. Sneeuwwitje is dan ook een van m’n favoriete sprookjes en de ‘modernere’ versie vond ik dan ook zeer geslaagd. Het was er ook aan te zien dat ze er moeite voor hebben gedaan.

    Groetjes Christophe

    Reactie door christophe261 — maart 6, 2008 @ 6:51 pm | Beantwoorden

  2. @ Christophe
    Bedankt voor je reactie! Ik wacht op de film … Weet je waarom ik ook zo bijzonder nieuwsgierig ben? Ik had een uitnodiging gekregen voor de rol van de heks (men zocht ‘een oud vrouwtje’, ik was dus ‘geknipt’ voor die rol, haha)en heb het heel jammer gevonden dat ik op de draaidag niet kon. (Niet o.w.v., hoor. Je weet misschien nog dat ik vorig schooljaar ‘de boze bitch’ speelde in Rutgers en Co film X-mos?) Maar die uitnodiging op zichzelf van mijn klas, die vriendschap, dat vertrouwen in mij (ik die niet kan acteren!), die vind ik zo warm … om nooit te vergeten. Te vergelijken met jouw bezoek hier: mét interessante commentaar.
    Tot de volgende keer, Christophe, en succes, plezier en geluk met je blog http://christophe261.wordpress.com

    Reactie door janien — maart 6, 2008 @ 7:16 pm | Beantwoorden

  3. Algoed dat er van onze act (6GWWA, 2004) geen video is gemaakt… Onze grease-auto waar weken aan was geknutseld viel volledig uit elkaar en ons ‘dansje’ was real MTV-girlsband-style!
    Maar het belangrijkste is dat we ons toen wel erg hard geamuseerd hebben🙂

    Reactie door Lies — maart 7, 2008 @ 4:05 pm | Beantwoorden

  4. @ Lies
    Jullie Grease-thema herinner ik me nog goed, ook de auto. Hadden jullie die niet in Expressie met mevr. De Commer ontworpen? Het was in elk geval een denderende act: ik heb geen betere omschrijving dan die jij gebruikt: in ‘real MTV-girlsband-style!

    Leuk, toch, Lies-de-globetrotter, dat ik jou na al die jaren hier terug mag ontmoeten. En dat ik jou in je omzwervingen kan volgen … op jouw blog, momenteel voor je studies met Erasmus in Sevilla! Olé! Bloggen verbindt!

    Veel geluk daar en tot gauw
    janien

    Reactie door janien — maart 10, 2008 @ 1:18 pm | Beantwoorden

  5. […] De jeugd van tegenwoordig ft. Sneeuwwitje […]

    Pingback door zo lang als een bus | ik geef jou een kus – taaloefeningen voor kleuters | The Sausage Machine — mei 10, 2012 @ 6:11 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

