The Sausage Machine

november 28, 2008

Misleiding van de kijker 0:17

Kijk! Een nieuwe film van Eline, aka ballonbruisbal, mijn oud-leerling, op haar YouTube-kanaal! Eline studeert Televisie/Film aan de Media & Design Academie. Fitness luidt de titel van haar jongste creatie. Of misleiding van de kijker. Speciaal ook aan Eline geef ik de fake trailer door die me bij Ewan McIntosh een tijdje geleden opgevallen was. Titel: Titanic: Two The Surface

Dit is Eline!          eline281108kl

Hoe misleidt ze de kijker?

rozen1    Veel succes, Eline! Ik wens jou heel veel kijkers!

2 reacties »

  1. […] Taal, Kristien Hemmerechts, Nederland 1, Radio 1, spelling, taalbeschouwing, taalbewustzijn Misleiding van de kijker alias de […]

    Pingback door Geen dt-fouten in het Groot Dictee van Kristien Hemmerechts « The Sausage Machine — december 17, 2008 @ 9:41 am | Beantwoorden

  2. […] Misleiding van de kijker 0:17 […]

    Pingback door zo lang als een bus | ik geef jou een kus – taaloefeningen voor kleuters | The Sausage Machine — mei 10, 2012 @ 6:11 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

