The Sausage Machine

januari 1, 2009

Gelukkig Nieuwjaar! Happy New Year!

Deze nieuwjaarspost valt net als de kerstpost en de vorige post, die over mijn oude school, in de categorie ‘intimiteiten’: puur emotief. Geen wereldperspectief tenzij de universele herkenbaarheid in de hunkering naar liefde, vrede, geborgenheid, geluk, schoonheid, in hoop, dankbaarheid.  

mam-zww-2009600

(Bedankt, MBM, voor ontwerp en productie van mijn nieuwjaarskaart 2009 met mijn kleinzoontjes tussen het wintergroen van je zelfgemaakte kerststuk 2008!)

Speciaal ook voor mijn kleinzonen: de nieuwjaarsdiertjes van Google toe.

googlenewyear09

En voor wie nog op zoek is naar nieuwjaarspoëzie, verwijs ik naar een oude liefde: de 160. Het gedicht van Lidewij M Goedendorp van 31 december 2008 vind ik mooi passen bij de link die ik boven op 2009 heb gelegd, een link regelrecht naar ’t Stad van mijn hart via de filmer van het vuurwerk: Antwerpen 2009.

1 reactie »

  1. Aanvulling (per 3 januari 2009) bij het woordgebruik in de post

    ‘Geen wereldperspectief’ mag dan al andere connotaties oproepen of opgeroepen hebben, ik wilde het plaatsen in het brede semantische veld waarin ook deze quotes van detender@media een bodem kunnen vinden:

    http://detender.wordpress.com/2009/01/03/the-need-for-solitude/

    ‘Initimiteit’ is één van de andere zoek-woorden die om-schrijvend in me opkwamen. Met De Tenders quotes wil ik mijn betekenissenveld nog verbreden.

    Reactie door janien — januari 3, 2009 @ 7:33 am | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

