The Sausage Machine

juli 21, 2009

Trendmatcher Willem Karssenberg zegt het met beelden

Vakantiespot op driemaal leuk ICT-nieuws van de onovertroffen Willem Karssenberg, global trendmatcher tussen ICT en onderwijs, een van mijn onmisbare leermeesters sinds TSM in 2007 van start ging. Via Twitter. Momenteel geniet hij van vakantie in Wallis. [Prettige vakantie, Willem!]

  • Zeg het met beelden. Of Skype explained visually. Beeld met deskundige commentaar bij Willem …
  • Wanneer krijg ik mijn Augmented ID? Of gezichtsherkenning op de smartphone. Voor de treffende beelden verwijs ik graag naar … Willem! Op ReadWriteWeb zocht ik nog eens naar een definitie voor die nieuwe termen augmented reality, augmented ID. Ik vond ook een mooie video van Hans Mestrum van enkele maanden geleden waarin hij Fred Dijkstra (in het Nederlands) interviewt over augmented reality.

PS @ Wilfred Rubens. Dit heb ik vandaag, na de maanlanding, en op 21 juli nog wel, met social software geleerd. Nou, Skype gebruik ik al, maar hoe het filmpje door Say It Visually gemaakt werd, vond ik wel de moeite. Wat augmented reality betreft: ‘percolating’, naar de frequentie gemeten waarmee ik het woord tegenkom. En 3D. Ik zoek een bril.

UPDATE PS

Nog over de maanlanding gesproken: graag verwijs ik naar de beelden en links van André Manssen. Vollediger, educatiever, stimulerender is er geen overzicht. Het heelal in … de maan op!

Augmented Identity: Technology Review, 23-02-2010.

1 reactie »

  1. […] internetkasteel? Weken geleden was ik al op zoek gegaan: Hans Mestrum leverde me toen een voorbeeld, maar ik moet toegeven dat ik eerder op Zugara val. Terzijde @ Margreet van den Berg: ik zie […]

    Pingback door Een zonnige dinsdagmorgen, koffie, Pieter Baert, een internetkasteel. Augmented Reality, of wat had u gedacht?! « The Sausage Machine — augustus 18, 2009 @ 10:48 am | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

