The Sausage Machine

augustus 9, 2009

Yes, Jorden Hellemans did Merksem 2 Santiago!

Op 13 april 2009 vertrok fotograaf Jorden Hellemans op voettocht (zijn camino) vanuit Merksem-Antwerpen naar het wereldberoemde pelgrimsoord Santiago de Compostela. Yes, he did it! Op 19 juli 2009 is hij met 2 500 km (!) in de benen in Santiago aangekomen. Verslag deed hij op zijn blog onder het motto van zijn goede doel: Walking 2 Santiago 4 Cambodja. Een verhaal van doorzetting en ontbering, teleurstelling en verwondering, eenzaamheid en ontmoeting. Met een happy end! Yes, he did it!

CAMINO (1) 

 Op 10 juli 2009 blogde Jorden nog: 

In de verte zien we het volgende gebergte liggen, de Picos als ik me niet vergis, dus het wordt terug klimmen geblazen.

Ben nog steeds in Koreaans en Mexicaans gezelschap en we spreken een mix van Spaans, Engels, Koreaans, Vlaams en Italiaans.

Ik dacht veel Nederlanders tegen te komen, maar er zijn er amper en even weinig Belgen, het zijn vooral Duitsers.

Als iemand vraagt waar ik ben begonnen, geloven vele mensen niet dat ik in Belgie ben gestart.

Ciao ciao

rozenJordens fototentoonstelling volgt. Daar kijken velen met mij naar uit!

Dikke proficiat, Jorden, met de rozen van TSM!

… De foto van de pelgrim vond ik in mijn mailbox – met dank aan Herman Hellemans. Ik heb ze wel moeten verkleinen.

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

