The Sausage Machine

februari 10, 2010

2010-02-10 Snow hO hO … !

Filed under: Uncategorized — janien @ 9:48 am
Tags: , , , ,

Een dag van pakken verse sneeuw … Met zon erop! Een witte verjaardag, wat speciaal! Happy birthday 2U! In’t blauw, je lievelingskleur. Hiep hiep hoera! Zingende dino’s in de sneeuw, speciaal voor jou, O., van oma. Snow hO hO!

Toch maar slappe dino’s? Professor Dino vraagt je uit over de échte! En wist je dat al: welke kleur die échte dino’s hadden? Ik bedoel de kleinere sinosauropteryx: die had een rode kop! Dat hebben wetenschappers zopas ontdekt.

3 reacties »

  1. Proficiat Janien, al is het soms toch een beetje moeilijk om uw gedachtengang te volgen.

    Reactie door Stijn — februari 10, 2010 @ 10:02 am | Beantwoorden

    • Bedankt, Stijn. “Beetje moeilijk”: daar kan ik helemaal inkomen. Al dat ‘verduisteren’ gebeurt uit privacy-overwegingen.

      Deze post is eigenlijk privépost, opgedragen aan mijn kleinzoon O. Paradoxaal waar. Ik probeer mijn familie zo goed mogelijk te ‘sparen’, te ‘verbergen’ in mijn blog. Maar het (groot)moederbloed kruipt waar het niet gaan kan. Zoals vandaag in mijn post, op zijn verjaardag. Hij is een dinosauruskenner, vandaar het tubeje. Hem kennende als ‘stoere’ jongen, zal hij de dino’s in het tekenfilmpje toch maar ‘slappe’ (zijn woordgebruik) beesten vinden, denk ik zo …

      Reactie door janien — februari 10, 2010 @ 10:28 am | Beantwoorden

      • Het is de gedachte die telt.

        Reactie door Stijn — februari 11, 2010 @ 8:26 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

