The Sausage Machine

maart 8, 2010

Vrouwendag. Wat kan ik voor u betekenen?

Filed under: Uncategorized — janien @ 8:09 am
Tags: , ,

 

De vrouw is de hoeksteen van de samenleving: Jean-Marie Dedecker, in De ochtend Radio 1, 8 maart 2010, Internationale Vrouwendag. Wat kan ik daaraan en aan de droevige (wat had u gedacht?) onderzoeksresultaten van het World Economic Forum toevoegen? Wat kan ik toevoegen aan de vele getuigenissen van m/v uit alle lagen in alle media internationaal?? Aan wat al een eeuw lang gezegd, ja geschreeuwd is? Misschien toch dit …

Wat kan ik voor u betekenen, beste zoeker naar fotos van kapsels voor oudere dames? (Een oplichtende zoekterm op mijn blogcontrolepaneel, as seen op vandaag maandag Vrouwendag – én inktaapdag voor mooie jongen Dimitri Verhulst en vele anderen, m/v). Niet veel, beste zoeker, behalve misschien dat kapsel op mijn buddy icon in The Sausage Machine. Dat portret van enkele jaren terug is een eerste worp in secondenontwerp van mijn eerstgeborene, en om reden van zijn maker en zijn schoonheid mijn buddy icon tot der dood. 

 Blogservice. Hebt u nog even, beste nobele onbekende zoeker, ik haal die afbeelding voor u op, especially 4U. Dat is wel het minste wat ik voor u kan doen. Veel succes en plezier met zoeken, kiezen, kappen, showen! Rest me enkel nog een bedankje @Google die u hierheen bracht.

Epiloog in zelfreflectie. Mezelf wereldwijd als model aanprijzen! ManManMan. Had ik dat ooit kunnen denken. Bewijs leveren van mijn dikkenekkerigheid. Potsierlijkheid. Vanity Fair … Tja, heb ik ff ook een boek opgeroepen. Kruipt het bloed ook overal. ’t Is de aard van dit (vrouwelijk) beestje. … En ze ploegde en blogde voort.

Aanvullende update (15-06-2010): Slecht kapsel beïnvloedt werkprestaties

Logo: Internationale Vrouwendag.

2 reacties »

  1. […] Janien […]

    Pingback door Internationale vrouwendag « De orde van de douchekapjes — maart 16, 2010 @ 7:07 pm | Beantwoorden

  2. […] MSN Entertainment. Mijn screenshot bevestigt wat Aïda-in-red een half jaar geleden twitterde op Vrouwendag: one-shoulder dresses zijn definitely in. Hoogste tijd om een oude post (#OP gedateerd 9 maart […]

    Pingback door Asymmetrie in rood. One-shoulder dresses definitely in « The Sausage Machine — augustus 24, 2010 @ 8:44 am | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

