The Sausage Machine

augustus 24, 2010

Asymmetrie in rood. One-shoulder dresses definitely in

Vanity Fair. Dinsdagshow op TSM: de vlammend rode galajurk van Miss Universe 2010 via MSN Entertainment. Mijn screenshot bevestigt wat Aïda-in-red een half jaar geleden twitterde op Vrouwendag: one-shoulder dresses zijn definitely in. Hoogste tijd om een oude post (#OP gedateerd 9 maart 2010) vanonder het stof te halen, vooraleer de rage definitely over en out is.

@Aïda voeg ik een link toe: American Idol Katharine McPhee in een zilvergrijze one-shoulder gespot op International Women’s Day bij de Obama’s in het Witte Huis. Niet dat de tweet een tekening behoeft, gewoon uit sympathie. En omdat ik ook graag kijk, en me de asymmetrie in de kledingontwerpen al een tijdje opgevallen was. Zie je ook de drapage naar één schouder in de middagjurk van Michelle Obama

PERSOONLIJK

My Stream of Consciousness

Nee, toch niet, ik wil niet naar oude ‘educatieve’ gewoonte vervolgen met een samenvatting van the First Lady’s International Women’s Day speech, en die van haar man, de president. Die speeches staan o.a. hier in transcript. Zoals ik een tijd geleden de aloude 2.0 uit de tags weerde, zo wil ik ook van het denken in edutermen af. [Een vorm van hokjesdenken, Stijn?] Ik zie het ‘educatieve domein’ wereldwebwijd, met thema’s unlimited. ‘Alles’ is content en educatief, bij wijze van (integer) spreken. Leren is overal. En meer nog. We can find inspiration in everything, can’t we, Mr. Paul Smith? Yes, I believe: inspiration is everywhere. En nu stante pede naar mijn dashboard: de baseline van The Sausage Machine verwijderen. Zoals ik ze vandaag ervaar: beperkend, inperkend. Ik kies definitely het ruimste sop. Oef.

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

