The Sausage Machine

augustus 30, 2010

Hoe ik met Miss Universe in de krant kwam. Check It Out! Read It Now!

 

Raar maar echt waar. Een blogstukje uit The Sausage Machine verscheen als hoofdartikel in de allereerste editie van … De Edublogs Daily

Uitgekozen door ‘het systeem’. Wow, een ‘systeem’ dat de crowd incalculeert. Of: de homo zappiens respecteert. Hoera! Hoezo? Intro: ziedaar! The system itself: paper.li. Tja, I Tweet, Therefore I Am … (citaat en link via De Edublogs Daily van 29 augustus 2010). U2?

Een greepje uit de editie 30 augustus 2010 van De Edublogs Daily: Patrick Koning met De invloed van technologie op leren, Jan Seurinck op zoek naar bloggers, André Manssen over Arendsoog en Witte Veder, en het zoveelste waarschuwende lijstje aan het adres van ‘domme’ docenten … van mensen die het allemaal (beter willen) weten. 

Meer Daily. Sinds een tijdje promoot en volg ik ook The Hans Mestrum Daily. Heerlijk, mijn twee nieuwe kranten, bij mijn ochtendkoppen koffie. Ik zweer bij mijn Goudmerk, bonen, sinds vele jaren.

1 reactie »

  1. […] filmpje: kijk, hoe moeilijk het is om te onderzoeken hoe taal er vroeger uitzag. Terug dus, van de homo zappiens naar de homo sapiens en wat later, je raadt het, naar Hebban olla uogala … 9e […]

    Pingback door BRANDNIEUW! Nieuwsblog Nederlands « The Sausage Machine — augustus 30, 2010 @ 11:03 am | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

