The Sausage Machine

december 18, 2010

Trending: WIKI en BLOG. De zeer hoopvolle toekomst van onderwijs in twee NL vijfsterrenvideo’s

Ingesneeuwd. Extreem & feeëriek weer. Het groen van de hoop zien schitteren in twee vijfsterrenvideo’s over ICT in onderwijs. Trending WIKI– en BLOGnieuws. [Update: het embedden van de video lukt niet. Hij ‘verdwijnt’ telkens opnieuw na een tijdje. Hier de link naar Leraar24.]

Het leert heel fijn! Het leert veel handiger! (Groep 8 van Elke Das over hun wikileeromgeving) 

Via André Manssen en Tessa van Zadelhoff vond ik deze hele mooie met Elke Das, een van mijn favoriete grote webleermeesters, op Leraar24 gelanceerd. BTW, MUST READ: Elke Das’ meest recente post over effectief onderwijs, die ik helemaal wil onderschrijven: o hoeveel mooie (toekomst)muziek daar swingend uit opklinkt!!

… En dan is er al even swingend: Adil uit Utrecht!

Ik ben Adil ik ben  geboren in 1999 en hou veel van ICT ik wil uiteraard ook ICT’er worden! Ik ben sinds 2009 echt bezig gegaan met ICT en onderwijs .  Mijn echte inspiratie was Sanne Kuyt die me er bij wijze van spreken in ‘t  ICT gebeuren heeft gesleurd. Zie de pagina ”Twitter”  voor ” Het Twitter Gebeuren” (Adil Akmouni op AdilBlogt. Cursief, vetjes en groen van TSM.)

@elkedas @AdilAkmouni @sannekuyt @JufPenny
Veel leer- en ander Geluk in 2011 en meer! getekend janien sausagemachine

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

