The Sausage Machine

december 27, 2010

Who Believes in Quora? Quora: wat er zo wow aan is?

Filed under: Uncategorized — janien @ 1:16 pm
Tags: ,

Scobleizer does! En via hem kwam ik bij Shervin Pishevar. And Mark Suster.

Hot topic: het blogplatform Quora.

Wat er zo wow aan is … zie de links boven of beter nog: zelf ns uitproberen. Why not? En ik ben niet de enige die dit denkt.

Update 2011 

  • Waarom Karin Winters nog twijfelt.
  • Scobleizer blijft Quora promoten: yes, he’s addicted. Kijk maar hoeveel vragen hij de laatste twee maanden beantwoord heeft.
  • Quora als leeromgeving? Wilfred Rubens #in spreekt zich uit.

Update 02-06-2011: Google wil gaan van ‘zoeken naar links’ naar ‘geven van antwoorden’ (van Pedro op Xyofeinstein).

2 reacties »

  1. ik weet nog steeds niet wat er zo wow aan is…twijfel nog….

    Reactie door Karin Winters — januari 16, 2011 @ 4:16 pm | Beantwoorden

    • Me neither. Enkel wezen kijken. Ik wacht op jouw experience en oordeel.

      Reactie door janien — januari 16, 2011 @ 5:54 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

