The Sausage Machine

januari 20, 2011

Verhuisd

Filed under: Uncategorized — janien @ 1:30 pm
Tags:

Daar is da feestje van nu af aan. Enkele oude posts (2007-2011), in hun onafgewerkte versie #OP, wil ik alhier op dit oude plekje nog publiceren, o.a. een i.m. Harry Mulisch. Nieuwe berichten verschijnen op de nieuwe plek: http://janienbenaets.wordpress.com. TSM blijft dus op WP: het jasje is nieuw, de oude blognaam blijft.

Kort: de oude Sausage Machine wordt dus een archief van momentopnames uit mijn laatste onderwijsjaren.

 @ mijn leerlingen van toen in The Sausage Machine, mijn ICT-assistenten & contributors, en @ allen, bezoekers & gebruikers: HARTELIJK BEDANKT voor alles!

U’re always welcome to The ‘new’ Sausage Machine!

THNX & GRTZ

 janien sausagemachine

9 reacties »

  1. Volgens WordPress is het niet mogelijk de URL van je bestaande blog te veranderen, maar je kan wel al jouw oude berichten importeren en alzo je bestaande archief bewaren.

    http://en.support.wordpress.com/moving-a-blog/

    Reactie door Stijn — januari 20, 2011 @ 1:54 pm | Beantwoorden

    • Bedankt, Stijn!! Wat leuk van zomaar support te krijgen van een expert! Met het oog op de verhuizing had ik al zitten snuisteren in de WP-support, maar eigenlijk snapte ik het allemaal niet zo snel. Hapsnap wilde ik een nieuwe plek, en daarom plaatste ik de link naar mijn oude Sausage Machine maar snel in een menuutje bovenaan bij de header van het nieuwe blogtheme.

      De old Sausage Machine wilde ik gewoon niet kwijt, zoals jij wel gezien hebt, maar hoe te ‘importeren’, dat zoeken duurde me te lang. Ik wilde direct op een schone lei beginnen, zonder de ‘zware’ rechterkolom alhier mee te nemen of op te schonen. Zonder dat edulabel ook, dat past bij de tijd van toen (Non, je ne regrette rien.)

      Een nieuwe lente, een nieuw design, weetjewel. De oude blogger blijft. (!) Of beter: wil nog wat blijven …

      Reactie door janien — januari 20, 2011 @ 3:16 pm | Beantwoorden

      • Je kan dat gigantisch zijmenu van jou ook gewoon aanpassen hoor.😉

        Om te verhuizen:
        1. Bij het oude blog: Admin -> Tools -> Export
        2. Bij het nieuwe blog: Admin -> Tools -> Import -> WordPress
        3. Let op dat je “Download & import file attachments” aanvinkt

        Op zich dus vrij eenvoudig.

        Reactie door Stijn — januari 20, 2011 @ 3:56 pm

      • Alweer bedankt!

        Reactie door janien — januari 20, 2011 @ 4:19 pm

  2. Knip oud, plak nieuw.
    Succes met de nieuwe blog🙂

    Reactie door Smetty — januari 24, 2011 @ 11:21 am | Beantwoorden

    • THNX! Ook voor jou alle succes – zeker ook met je doctoraat!
      GRTZ, janien sausagemachine

      Reactie door janien — januari 25, 2011 @ 11:41 am | Beantwoorden

  3. Hoe toevallig: zowel the sausage machine als mijn portfolioblog hebben een nieuw – en blijkbaar ook hetzelfde – jasje gekregen. Ik ben dit academiejaar weer actief op WordPress. Reden te meer om digitaal bij elkaar op bezoek te gaan!

    Groetjes Line

    Reactie door Line — januari 25, 2011 @ 12:36 pm | Beantwoorden

  4. @ janien , kan je het adres van je nieuwe blog eens op mijn blog komen deponeren?
    http://vannieuwenhove.wordpress.com/2011/01/25/klinkt-jouw-stem-fuchsia/
    by de nog voorlopige ‘No Respons’😉

    Tot zo!
    Dries Van Nieuwenhove,

    Reactie door Dries Van Nieuwenhove — januari 25, 2011 @ 6:23 pm | Beantwoorden

  5. […] van een uitsnit uit die ‘oude’ affiche te hergebruiken. Heb ik trouwens ook de oude blognaam niet behouden […]

    Pingback door by swassena | The Sausage Machine — april 9, 2011 @ 1:09 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

