The Sausage Machine

januari 3, 2012

Gen Y maakt van je luxemerk een held: 2010-2017 Forecast

Filed under: Uncategorized — janien @ 3:22 pm
Tags: , , , ,

   Gen Y Top Brands Ranking, L2 Think Tank, 03-05-2010.

Opgehaald: #OP van 23-12-2010. In terugblik op het Jaar van de Tijger in het Jaar van de Draak.

Reading.

Gen Y goodwill is arguably the closest thing to a crystal ball for predicting a brand’s long-term prospects,” says Scott Galloway.  “Just as Boomers drove the luxury sector for the last 20 years, brands that resonate with Gen Y, whose purchasing power will surpass that of Boomers by 2017, will be the new icons of prestige.”

Reading more. Luxury Daily over de millennials: resultaten van een onderzoek by Scott Galloway, L2 Think Tank.

Burberry sets standard for engaging Generation Y: study

By Peter Finocchiaro

Verblind door de schittering van een luxemerk? Gewoon nieuwsgierigheid. De (nieuwe) generaties, dat interesseert me wel. En zeer zeker: marketing!  Alles is marketing:  hoe dikwijls zou ik dat in 2010 niet uitgesproken hebben? Ik betrap er mezelf op dat dit misschien wel mijn TSM-quote of the year 2010 is geworden.

Looking at slides 9 and 10 in Gen Y Prestige Brand Ranking Report: top brands unprompted females (li) / males (re). Zie afbeeldingen boven.

Update 10 januari 2012: generatie Y zelf aan het woord

Een link naar een brandbrief van generatie Y, millennnials (geboren na 1980), twintigers in Vlaanderen: hun engagement voor de toekomst. Zoals te lezen in Humo. Waar anders, hun doelpubliek bespelend …

Geef een reactie »

Nog geen reacties.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Plaats een reactie

Blog op WordPress.com.