The Sausage Machine

december 24, 2008

Zalig Kerstmis

Daar schoten drie stralen dooreen/ Een straal van omhoog zij vernamen/ Een straal uit het kribje beneen/ Toen vlamd’er een straal uit hun ogen  

En viel op het Kindeke teer/ Zij stonden tot schreiens bewogen/ En knielden bij Jezus neer

 kerstkind20082

                                                                                                                                                                                                                                                                                                        … op traditionele, Vlaamse wijze (een WP-sneeuwvlokje romantiek toe) : zalig Kerstmis! @ al mijn dierbaren, vrienden en kennissen @ mijn kleinzoontjes speciaal dit plaatje @ bloggers en community’s die ik regelmatig bezoek (waarbij ik het ‘intiem’ hou door me te beperken tot het meso-niveau van de brede regio en dus voor een keertje niet wereldwijd ga) … Karin Winters, Elke Das, André Manssen, Karin Bogaarts, Cindy De Smet (ook veel blokplezier en veel examensucces!), Marie Meeusen, Moniek Verhaaren, John van Dongen, Hans De Four, Willem Karssenberg (ook een goede reis!), Wilfred Rubens, Jean Philip De Tender, Margreet van den Berg, Willy Weijdema, Bart Van Loo, Willy Vermaelen, Wim van Hees, Ghislain Duchâteau, Paul Goossen, Wouter Rogiest, Maarten Schenk, Jeroen Clemens, Annemie, Maarten Inghels, Aïda, Christophe van den Boom, Line Van Aert, … Heel speciaal @ mijn co-auteur Mieke Totté (missMieke’s Piece of Blog@ Sven Wassenaar, die onlangs voor TSM geheel vrijwillig en zomaar een poster ontwierp @ mijn oud-leerlingen @ mijn oud-collega’s! 

8 reacties »

  1. Ook aan jou en de jouwen een Zalig en vredig Kerstfeest gewenst, hier geen sneeuw maar vorst en prachtige muziek, met vuurtje en geliefden.

    Reactie door Karin Winters — december 24, 2008 @ 9:21 pm | Beantwoorden

  2. Ik wens jou eveneens mooie Kerstdagen en een zachte overgang van oud naar nieuw. En bedankt 🙂

    Reactie door Annemie — december 25, 2008 @ 12:06 am | Beantwoorden

  3. Wat een lief plaatje.
    Ik wens jou en jouw dierbaren ook een prettige voortzetting van de Kerst en een gelukkig en gezond nieuwjaar:)

    Reactie door Karin Bogaarts — december 26, 2008 @ 10:38 am | Beantwoorden

  4. Ik las het laat, maar dank voor je kerstvredewens.
    Mag ik jou dan, op Kempische wijze, een zalig nieuwjaar toewensen?

    Reactie door elke — december 27, 2008 @ 2:10 pm | Beantwoorden

  5. Een beetje laat maar de pc wat aan de kant gelaten de afgelopen dagen.

    Dank je en wederzijds!

    Veel bloggenoegen in 2009!

    Reactie door Aïda — december 27, 2008 @ 3:55 pm | Beantwoorden

  6. Ik retourneer graag je wensen.
    Alle goeds!
    Bart

    Reactie door Bart Van Loo — december 29, 2008 @ 10:15 am | Beantwoorden

  7. Hallo Janien,
    ik wens jou ook een fantastisch 2009, vol inspiratie voor deze blog en de rest van je activiteiten, met veel leuke ontmoetingen en vooral met een opperbeste gezondheid! Gezondheid!
    Hans

    Reactie door Hans De Four — december 29, 2008 @ 5:44 pm | Beantwoorden

  8. […] kleinzonen, Nieuwjaar, nieuwjaarspoëzie, nieuwjaarswensen Deze nieuwjaarspost valt net als de kerstpost en de vorige post, die over mijn oude school, in de categorie ‘intimiteiten’: puur […]

    Pingback door Gelukkig Nieuwjaar! Happy New Year! « The Sausage Machine — januari 1, 2009 @ 6:48 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Plaats een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.