The Sausage Machine

augustus 18, 2009

16 reacties »

  1. Ook hier een zonnige dinsdagmorgen al weer 3 weken aan het werk en dus even ter ontspanning jouw blogpost enkele keren gelezen 🙂 Geniet nog maar even van de mooie dagen, net terwijl ik donderdag eens lekker Bourgondisch wil gaan tafelen met mijn oudste zul je zien dat het er dan met bakken uit de hemel komt, de schepen zure appelen zijn niet van de lucht en hangen hier in Putten al op de uitkijk 🙂

    Reactie door Karin Winters — augustus 18, 2009 @ 11:36 am | Beantwoorden

  2. Ik kom ook eventjes dag zeggen in de zelfverklaarde linkchaos (weliswaar tijdens een namiddag-kopje-koffie-pauze, zeker niet de beste drank met de hittegolf in het vooruitzicht), op de 2e dag dat de lectoren terug uit vakantie zijn (en morgen al een volledige dag 2e zit moeten geven).

    Internetkasteel is een mooi woord Janien. Ik kan er mij direct vanalles bij voorstellen. Maar misschien komt het door de warmte en de vakantie die nog nazindert.

    Geniet nog van de zwoele zomerdagen, en als het te warm wordt, dan kan je nog altijd een blogpostje schrijven.

    Reactie door Smetty — augustus 18, 2009 @ 1:19 pm | Beantwoorden

    • Bedankt voor je mooie woorden, Cindy! Hou je taai met de hitte – en laat je studenten maar wat zweten – foei, dat dit me ontglipt – hoe dikwijls heb ik niet gezegd aan mijn laatstejaars middelbaar: studeren in het hoger onderwijs, da’s bloed, zweet en tranen. Zie je wel. Gelukkig heb ik zelf nooit 2e zit gehad. Wel bloed, zweet en tranen in superhete zomers toen het internet nog niet bestond en ik aan mijn thesis moest schrijven in verstikkende bibliotheken. Einde gedachten tussen de strepen – en zonder badminton.

      Reactie door janien — augustus 18, 2009 @ 3:09 pm | Beantwoorden

  3. Mooi voorbeeld inderdaad!

    Meer voorbeelden vindt men op mijn blogje rond AR: http://bit.ly/a_real .
    Wees welkom!

    Reactie door Augmented Reality Blog Author — augustus 18, 2009 @ 2:52 pm | Beantwoorden

  4. Misschien moet je achter élk woord een link steken 😉 Maar nu weten we tenminste ook een keer wat AR moet voorstellen…

    Reactie door ddries — augustus 20, 2009 @ 6:30 am | Beantwoorden

  5. Met een logje van Janien ben je altijd een tijdje zoet! Je blijft maar doorklikken…
    En ook telkens weer wat opsteken.

    Toch even opmerken ivm Radio1 dat ik de presentatie van “De Ochtend” de afgelopen week door Lieven Vandenhaute van een zeer bedenkelijk niveau vond. Ik dacht nochtans dat het niet slechter meer kon sinds “de vernieuwing”… Wat jij?

    Reactie door Aïda — augustus 21, 2009 @ 9:12 pm | Beantwoorden

  6. Aanvulling door janien

    Artikel van Wilfred Rubens (01-11-2009) over de invloed van augmented reality op kennis: hier.

    Reactie door janien — november 2, 2009 @ 6:12 pm | Beantwoorden

  7. Aanvulling door janien

    Nog een interessant artikel van Wilfred Rubens (25-11-2009) over AR en serendipity learning: hier.

    Reactie door janien — november 26, 2009 @ 2:05 pm | Beantwoorden

  8. Mooi voorbeeld van AR, Janien. Ik heb ‘m vast gemist door de zomervakantie.

    Reactie door Wilfred Rubens — november 26, 2009 @ 2:59 pm | Beantwoorden

  9. Aanvulling door janien
    Hulde aan mijn leermeester van het eerste uur! Wilfred Rubens houdt mij en jou bij de tijd -ook over AR:
    Zeven dingen die je moet weten over Augmented Reality in een artikel van 06-01-2010!

    Reactie door janien — januari 9, 2010 @ 11:19 am | Beantwoorden

  10. […] opdringerig te willen zijn? I happily present Bart Van Bossuyt uit mijn netwerk. Een superman in AR, teacher geek. Vanuit Vlaanderen (erfgoedstad Brugge) bouwt hij via Twitter en YouTube een […]

    Pingback door @ coole onderwijsminister Pascal S.: mediawijzer dankzij uebercoole leerlingen. En ja, ook uebercoole leraren « The Sausage Machine — september 1, 2010 @ 10:38 am | Beantwoorden

  11. […] toch! Via Nina de Man. Hier een prereview van deze upcoming location based augmented reality story (tablet)game van Gary Hayes. Benieuwd hoe game-experten Margreet en Martijn van den […]

    Pingback door Op schattenjacht in AR: 2011 in your city « The Sausage Machine — december 12, 2010 @ 8:53 am | Beantwoorden

  12. […] reality in The [old] Sausage Machine: hier, daar en Bart Van […]

    Pingback door Beleef een film via augmented reality in Berlijn: The Witness, film in the outernet (via Is het nu generatie X, Y of Einstein?) | The Sausage Machine — maart 22, 2011 @ 8:35 am | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Plaats een reactie

Blog op WordPress.com.